- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zo dik haha terug naar school denk ik voor Robke.
Om op zelfde bmi te komen zou ik 150kg moeten wegen, op dat lichaamsgewicht zal ik opwarmen met 200kg.![]()
meneertje BMI is weer hier hoor. Hahahaha. Zelfs met je lengte die je mee hebt zul je nooit mijn VVM 
Net zo dik haha terug naar school denk ik voor Robke.
Om op zelfde bmi te komen zou ik 150kg moeten wegen, op dat lichaamsgewicht zal ik opwarmen met 200kg.![]()
2 jaar geleden zat ik op 30,5 bmi. Was daar niet blij mee.chick je bmi is niet eens 30+
lift jij uberhaupt wel
Ga je nu een true natural met een gebruiker vergelijken? Zo jammer.meneertje BMI is weer hier hoor. Hahahaha. Zelfs met je lengte die je mee hebt zul je nooit mijn VVM
evenaren die ik onder mijn spekjas heb![]()

Ga je nu een true natural met een gebruiker vergelijken? Zo jammer.![]()
But(t) offcourse!!

dus mr. chick zijn excuus dat hij de 200kg squat niet heeft is omdat hij naturel is en een lage BMI heeft?
ja ik weet dat ik mijn bek moet houden want ik squat ook nog geen 200kg maar kon het niet laten

Nee Robke had het over VVM en we weten allemaal wel dat Robke wat chemische ondersteuning heeft gehad.dus mr. chick zijn excuus dat hij de 200kg squat niet heeft is omdat hij naturel is en een lage BMI heeft?
ja ik weet dat ik mijn bek moet houden want ik squat ook nog geen 200kg maar kon het niet laten
) zou zijn.Maar je niet dik mc Chick. Ik ben ook true natty, en swat ook nog geen 200![]()
Nee Robke had het over VVM en we weten allemaal wel dat Robke wat chemische ondersteuning heeft gehad.
Ik heb nooit aangegeven dat ik de 200kg nog niet heb bereikt vanwegen het feit dat ik true natty (belachelijke term) zou zijn.
maar jouw bmi is lager dan die van chick en hij squat nog geen 200

maar jouw bmi is lager dan die van chick en hij squat nog geen 200