Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.881
De gehele PL community jankt om dit principe anders was het wilks punten systeem nooit uitgevonden!

Hahaha. Owh boo hoo hoo. Dat wilks gedoe rammelt ook. Een kleine kabouter van 1m70 aan 100kg is bv nog
een heel verschil met een lange wapper van 2m ook aan 100kg

Juist het zou beter zijn het punten systeem aan een bmi moeten koppelen ipv het lichaamsgewicht.
Huh wacht ik mag het niet met je eens zijn. :(

Ik vind de Wilkes formule wel een eerlijke manier van vergelijken hoor... ;)
Ik ben in ieder geval niet op de hoogte van een betere manier tot nu toe.

Eigenlijk is het allemaal gelul natuurlijk.
Het meeste gewicht is het sterkste.

jeej robke aan de abwheel
(Yes I tried....on knees offcourse)

Hahaha. Owh boo hoo hoo. Dat wilks gedoe rammelt ook. Een kleine kabouter van 1m70 aan 100kg is bv nog
een heel verschil met een lange wapper van 2m ook aan 100kg

Wilks rammelt niet zo erg hoor. Iemand van 2m en 100kg is voor competitief PL standards gewoon fucking ecto en kan ook niet echt verwachten met iemand te competen van 1m70 en 100kg die flink wat massa op z'n frame heeft zitten.

Hoe langer je bent hoe hoger het gewicht waar rondom je competitief gaat zijn, over het algemeen dan.

---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

Alhoewel ik wel naarmate er steeds meer vrouwen competitief gaan liften en er tgv de grotere sample size dus steeds meer kans is op genetic freaks mijn vraagtekens zet bij de legitimacy van wilks scores vergelijken tussen mannen en vrouwen.

• #27.887
Waarom is t dan zo druk in dit draadje? :D

Geen idee eigenlijk. Iedereen komt hier gewoon altijd een bakkie doen :p

Ik vind de Wilkes formule wel een eerlijke manier van vergelijken hoor... ;)
Ik ben in ieder geval niet op de hoogte van een betere manier tot nu toe.

Eigenlijk is het allemaal gelul natuurlijk.
Het meeste gewicht is het sterkste.

Dunno. Uiteindelijk zijn er imo nog meer factoren die meespelen in het liften dan enkel bw

Net genoeg :p

jeej robke aan de abwheel
(Yes I tried....on knees offcourse)

Haha. Hold your horses. Als ik er zin in heb zondag wel te verstaan.

Wilks rammelt niet zo erg hoor. Iemand van 2m en 100kg is voor competitief PL standards gewoon fucking ecto en kan ook niet echt verwachten met iemand te competen van 1m70 en 100kg die flink wat massa op z'n frame heeft zitten.

Hoe langer je bent hoe hoger het gewicht waar rondom je competitief gaat zijn, over het algemeen dan.

---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

Alhoewel ik wel naarmate er steeds meer vrouwen competitief gaan liften en er tgv de grotere sample size dus steeds meer kans is op genetic freaks mijn vraagtekens zet bij de legitimacy van wilks scores vergelijken tussen mannen en vrouwen.

Kijk maar eens naar meaantje ;)

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

05u00 training

Pre w/o Supp: Armor-V; NO Xplode 3.0 (2sc); Agmatine (750mg)
Intra w/o Supps: Amino1; L-Carni Tart. (3gr)

Trainingstijd: 67min
Bodyweight: 115kg

Comments: man man man, wat had ik moeite om uit bed te raken. De koude dagen, nu de natte dagen, het is
allemaal geen motivatie om onder mijn warme dekens uit te komen :) Maar ach, eens de NO Xplode inkickt is het
all systems go

Untitled.jpg

Supps Comment: wel, ik was mijn vork vergeten vandaag om mijn NO Xplode om te roeren. Dus dacht ik, ach laat ik
hem maar voor een keer shaken. Gevolg? Shakebeker ontplofte bijna. Gelukkig had ik mijn hand op de deksel of
heel de badkamer hing vol :o

5 x 92 nice :thumb:

En ontploffende shakebekers zijn erg herkenbaar met NO Explode, het doet z'n naam eer aan :D

• #27.889
5 x 92 nice :thumb:

En ontploffende shakebekers zijn erg herkenbaar met NO Explode, het doet z'n naam eer aan :D

Ja, ik had het al eens met de oude versie. Maar dacht, ach, die nieuwe is misschien wat minder schuimig.
Nou, mooi niet. Deksel gebarsten van de beker. Gelukkig een schroefdeksel of het was helemaal fout gelopen :)

Groot glas en een vork is wat veiliger idd ;)

Goeie tren ruige robbie!

Hoe doe je het toch, elke keer om 5:00 trainen :o
Geoei OHP ook. 5x92, mirin' brah

• #27.893
Groot glas en een vork is wat veiliger idd ;)

Will do

Thanks biggie smalls

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Hoe doe je het toch, elke keer om 5:00 trainen :o
Geoei OHP ook. 5x92, mirin' brah

Ja, vandaag vroeg ik me dat ook af :roflol: Moet er wel bij zeggen, om 21u lag ik al in bed gisteren. En mijn
vrouw staat op hetzelfde uur op. Dus ja, dat maakt het wel wat makkelijker

Thanks

nice pendlays

en dat onder de warme wol blijven liggen is zooo herkenbaar

• #27.895
Lekker bezig geweest goeie warm up voor je aan je kranten wijk begint!

op naar de 100 ohp ;)

• #27.898
Terug
Naar boven