- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tot ik weer een PR kan maken 

Robke zei:

over de abwheel
oh dat is dan mooi om te horen, dacht dat ik hem gisteren al bijna gesloopt had maar nu ik dit hoor weet ik dat die tegen extremere belastingen kan.
ik weeg ook maar 0,69Robkes![]()
Hoe kan je dat nou slopen man? Ik heb mijn zelfs al aan de lowpulley vast gemaakt om te rollen en dat ding
ga nog geen krimp
Anders verkoopt Robke zijn onverwoestbare versie toch aan jou? Zou zonde zijn wanneer jij geen ab wheel meer hebt de super ab wheel in robke zijn kelder stof hapt.heb hem niet gesloopt, had alleen het gevoel dat die handvaten behoorlijk doorbuigden. maar denk dat ik dat verkeerd gezien heb.
zal me er wel niets van aantrekken, mocht ik hem wel slopen zal het vast ook wel grappig zijn.
oh, ik heb hier geen truck as beschikbaar wel een trein as, denk je dat dat net zo goed werkt?
heb wel een karretje nodig dan denk ik. als ik een trein as probeer te vervoeren op mijn fiets gaat het ook mis
EDIT: denk niet dat het een goed idee is. kwaliteit van treinen (en waarschijnlijk ook materiaal) van nederland is denk ik nog slechter dan spullen van B&F shop.
Best wel gek, maar doordat Rob het zovaak heeft over vreten en zuipen krijg ik altijd zin om bij hem op visite te gaan. Volgens mij ontbreekt het je dan aan helemaal niets!
Ik ben in voor een BBQ bij Rob van de zomer![]()
Haha. Tja, niet voor niets dat we vaak mensen over de vloer krijgen