AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.523

Zullen vast wel nog wat promo's zijn waar we van kunnen profiteren. Maar dat is ongeveer het budget wat
we ervoor uittrekken toch. Anders heb je weer zo'n gammel bakje van een paar jaar oud zonder dat hetgeen
wat je eigenlijk wil erop zit.

Je hebt gelijk hoor :)
Succes met de aankoop

Succes met aankoop.
Vroeger nog Ibiza cupra D gehad. Leuk bakje hoor.
Kijk zeker eens voor de FR pakketten

• #28.526
Haha de cactus :roflol:

• #28.530
zon nieuwe citroen met van die deurbeschermers erop is wel wat voor je vrouw :roflol:

:roflol: lach maar ja :roflol:

Mijn vrouw reed eens achteruit de garage uit en schuurde mijn volledige zijkant van mijn wagen. Toen ze
merkte dat ze zo moeilijk verder achteruit kon, viel haar pas op dat haar achterbumper in mijn achterdeur zat.

Jij denkt zeker weer dat vrouwen niet kunnen rijden?:mad:

Zeker als ze ook nog eens in Nederland wonen

Ik heb wel een keer een complimentje van de wegenwacht gehad hoor!

Dat was:

Mevrouw dat u nog zover heeft weten te komen is mij een raadsel!

Mijn vrouw reed eens achteruit de garage uit en schuurde mijn volledige zijkant van mijn wagen. Toen ze
merkte dat ze zo moeilijk verder achteruit kon, viel haar pas op dat haar achterbumper in mijn achterdeur zat.

Ja ze is zo te horen echt een nieuwe auto waard :roflol:

• #28.534
Daarom krijgt ze nu van mij het optie pakket met parkeer sensors :roflol: Scheelt nadien ook in kosten aan mijn wagen :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Tja ... woman :p

mijn vader is automonteur, die vertelde dat er een vrouw volgas achteruit tegen een ander aangereden was en niet snapte waarom de parkeersensoren niet afgingen ???

• #28.536
mijn vader is automonteur, die vertelde dat er een vrouw volgas achteruit tegen een ander aangereden was en niet snapte waarom de parkeersensoren niet afgingen ???

:roflol:

Ja nou, volgas kan ze niet meer achteruit ;) Tegenwoordig parkeer ik mijn auto netjes naast de hare in de
garage dus is het opletten qua plaats :)

Audi erg mooi ook :p

• #28.539
Dit! 15 jaar oude Civic is precies goed voor haar

nee man, veel te groot. moet serieus zo'n klein mogelijk bakje hebben. een ford ka of een suzuki alto ofzo.
smart fortwo kan ook maar dat is niet meer een auto te noemen.

hoe kleiner hoe moeilijker het is om ergens tegen aan te rijden.

Terug
Naar boven