Grootste uitdaging gaat zijn haar bij Audi weg te houden
FR pakketten? Voor een vrouw? En de week nadien de zijschorten al aan flarden zeker![]()
Haha o. Rijdt ze zo? Mss vragen voor optionele bullbar en schokdempers?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grootste uitdaging gaat zijn haar bij Audi weg te houden
FR pakketten? Voor een vrouw? En de week nadien de zijschorten al aan flarden zeker![]()

inb4 robke gaat er allemaal foamrollers aan vast tapen zodat er niets beschadigd als zijn vrouw er eens iets mee raakt.![]()
duur grapje dan 
Haha. Nee man, valt wel mee. 's Morgen slaap ze gewoon nog half als ze naar haar werk gaat
---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------
duur grapje dan
![]()

inb4 robke gaat er allemaal foamrollers aan vast tapen zodat er niets beschadigd als zijn vrouw er eens iets mee raakt.![]()

Ik een auto uit 2012, met 1 deukHeb auto uit 1999, met heel veel deuken, dus eentje meer maakt nu ook niet meer uit
Heb auto uit 1999, met heel veel deuken, dus eentje meer maakt nu ook niet meer uit

Hij is gewoon naar buiten gelopen en een foto van zijn eigen auto genomen, niks photoshop.![]()
Dat zou toch niets uit moeten maken, watt = watt?Ik zeg toch, op mijn fietsEn op outdoor fietsen kan je sowieso meer kracht genereren. 220W krijg ik op
mijn fiets niet rond getrapt hoor
Maar goed, het gaat ook niet om de absolute waarde, het gaat om hoe het aanvoelt hé 
Hij is gewoon naar buiten gelopen en een foto van zijn eigen auto genomen, niks photoshop.![]()