- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee man, veel te groot. moet serieus zo'n klein mogelijk bakje hebben. een ford ka of een suzuki alto ofzo.
smart fortwo kan ook maar dat is niet meer een auto te noemen.
hoe kleiner hoe moeilijker het is om ergens tegen aan te rijden.

Cardioooo! Zijn zo best pittige sessies kan ik me voorstellen

nee man, veel te groot. moet serieus zo'n klein mogelijk bakje hebben. een ford ka of een suzuki alto ofzo.

anders al genoeg crashes met Smarts gezien
En mijn zoon moet ook wel veilig zitten hé 
Klopt je wattage meter wel dan?150w valt toch best wel mee? Op een duurrit van 2 uur of meer zit ik zo rond de 90 a 100 watt. Een flinke inspanning van 4 minuten op 220 watt.
En op outdoor fietsen kan je sowieso meer kracht genereren. 220W krijg ik opHaha. Stelde al voor dat ze mijn 9 jaar oude Civic mocht hebben en ik wel een nieuwe zou kopenMaar dat lukte niet.

Mijn man doet dat altijd met de laptop, want volgens hem sloop ik het toch alleen maar![]()

Ik heb het gepresteerd om binnen 24 uur een nieuwe laptop te slopen... sindsdien geen nieuwe laptops voor mij meer![]()

en wist hij dat nog niet nu moet ik overal van af blijven wat nieuw is
Toen was mijn man nog mijn vrienden wist hij dat nog niet nu moet ik overal van af blijven wat nieuw is
![]()