Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.681
Apart hoe dat zo kan verschillen per land.

Die turken zijn wel fucking rijk in belgie als ze allemaal daar wagens van 60k rijden.

tja verschil in wetten en bpm. zelfde geld met goederen. Als je vroeger wat wou invoeren uit china kon je dat beter via luxemburg of belgie doen, om vervolgens vanaf daar in te voeren in nederland. scheelde je 200 euro ofso.

• #28.685

Die turken zijn wel fucking rijk in belgie als ze allemaal daar wagens van 60k rijden.

Tja. Leasen vast. En dan met 'zwart' geld van Turkije wat ze naar daar sluizen.

tja verschil in wetten en bpm. zelfde geld met goederen. Als je vroeger wat wou invoeren uit china kon je dat beter via luxemburg of belgie doen, om vervolgens vanaf daar in te voeren in nederland. scheelde je 200 euro ofso.

Idd. Ik heb al mijn materiaal voor mijn sweatshop daar gekocht en geïmporteerd. Kinderen inclu !

Laatst bewerkt:
BMW is een stijlvolle en sportieve zakenwagen.

Denken dat je een sportieve wagen hebt met voorwiel aandrijving. :roflol:
Auto's met veel vermogen hebben of achterwiel of all wheel aandrijving. :p

vroeger was dat zo dat alle sportieve auto's achterwiel aandrijving hebben. omdat er niet veel vermogen naar de voorwielen kan gaan (lastiger met stuursysteem erin enzo). maar tegenwoordig hoeft dat zeker niet meer. de nieuwe ford focus RS heeft ook iets van 300pk voorwiel aangedreven.

300pk red jou BMW niet denk ik.

waarom denk je dat de normale auto's tegenwoordig voorwiel aandrijving hebben? dat is gewoon beter

ok eigenlijk mag ik niet zeuren want mijn oude franse barrel is alles behalve sportief (ook traag als wat)

vroeger was dat zo dat alle sportieve auto's achterwiel aandrijving hebben. omdat er niet veel vermogen naar de voorwielen kan gaan (lastiger met stuursysteem erin enzo). maar tegenwoordig hoeft dat zeker niet meer. de nieuwe ford focus RS heeft ook iets van 300pk voorwiel aangedreven.

300pk red jou BMW niet denk ik.

waarom denk je dat de normale auto's tegenwoordig voorwiel aandrijving hebben? dat is gewoon beter

ok eigenlijk mag ik niet zeuren want mijn oude franse barrel is alles behalve sportief (ook traag als wat)
Vrijwel iedere doorsnee wagen heeft al decennia lang voorwiel aandrijving dat is niet alleen tegenwoordig.
Volgens mij heeft geen enkele Amerikaanse bak (verleden/heden) voorwiel aandrijving. Vind je het gek met minimaal V8 motoren erin. :D

De pk schuiven gewoon wat verder op maar nog steeds is het zo dat wagens met veel vermogen (exclusieve modellen) achterwiel aandrijving hebben.

Ik zit niet ver van de 300 af en er zit geen tuning of turbo op en dat gaat een RS niet redden om dan de 300 te halen.

Een Coronel-antwoord: 'Kolere, wat mis ik nu al die achterwielaandrijving!'. Sturen met je gaspedaal is gewoon een feest, maar dat heb ik nu niet meer. Vroeger heb ik bijna altijd met voorwielaangedreven auto's gereden maar een echte raceauto heeft achterwielaandrijving, geen voorwielaandrijving. Maar het is nou eenmaal zo.

• #28.688
Lazy Sunday cardio

Pre w/o Supp: Animal Pump

Trainingstijd: 29min
Bodyweight: 115kg

Comments: dat was best wel pittig op het einde

Untitled.jpg

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

20u00 training

Pre w/o Supp: Armor-V; Max Performance (XXL)
Intra w/o Supps: Amino1; L-Carni Tart. (3gr)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 115kg

Comments: Lekker gebenched :)

Untitled.jpg

Heey robje....:clap:

netjes robbie!

dikke chins met jou bw:D ,rest is ook nice!

He's alive :D
Lekkere tren hoor, die chins man *jaloers*

• #28.693

;)

Yuup

dikke chins met jou bw:D ,rest is ook nice!

Thanks

Laatste setje duurde wel aardig lang en was even doorbijten :p

He's alive :D
Lekkere tren hoor, die chins man *jaloers*

Haha. Ja, gisteren heel de dag in Leadership Development cursus gezeten :)

Yeah Rob!:cheer: Stevig bench werk vericht weer! Congrats ook met die chins..iedere keer vanuit deadhang 115kg omhoog trekken is niet misselijk!:bow:

Haha wordt jij als Leader gezien??

• #28.696
Lekkere BP Robke.

Sterke Chinups idd maat! :thumbs:

Terug
Naar boven