AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

doet mij denken aan een vriend van mij (1m95 110kg) op vakantie die nog een jogging moest hebben omdat al zijn kleren verregend waren maar hij had geen zin om te passen. dus kocht hij een 8xl met de gedachte franze maten vallen kleiner uit.

nou hij was net obelix, hij kon hem tot zijn oksels optrekken en in 1 broekspijp zitten:roflol:

daar zou robke helemaal in verdwijnen, als Robke een 7xl shirt draagt dan komt die tot aan de grond.

:lol:

zie robke al in zijn pyama met opgetrokken knietjes voor zijn nieuwe voiture zitten omdat vrouwlief de sleutels binnen heeft ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.724
doet mij denken aan een vriend van mij (1m95 110kg) op vakantie die nog een jogging moest hebben omdat al zijn kleren verregend waren maar hij had geen zin om te passen. dus kocht hij een 8xl met de gedachte franze maten vallen kleiner uit.

nou hij was net obelix, hij kon hem tot zijn oksels optrekken en in 1 broekspijp zitten:roflol:

daar zou robke helemaal in verdwijnen, als Robke een 7xl shirt draagt dan komt die tot aan de grond.

Bij mij kan niets lager vallen dan penishoogte uknowwhaImasayin

Zonde van de toekomstige krassen dan :p

Haha idd. Best een lakstiftje extra vragen :p

:lol:

zie robke al in zijn pyama met opgetrokken knietjes voor zijn nieuwe voiture zitten omdat vrouwlief de sleutels binnen heeft ;)

Voiture is voor de mevrouw ;) Mijn Honda Civic gaat nog wel even mee hoor ;)

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Haha. Ik ben er ook eens benieuwd naar :)

jaiks

• #28.727
Dus jouw vrouwtje rijdt straks de mooiste en duurste auto in huize Robke?
Iets doe je niet helemaal goed, weet niet wat maar iets. :p

• #28.730
Nice @ Giulietta Robke. Goeie kleur ook :) Heb je de TCT gekozen? Ik moet zelf in Oktober weer afscheid nemen van haar.. Zal de 170PK gaan missen :treuren: Meest geweldige auto (rijplezier, beleving) die ik ooit heb mogen rijden tot nu toe! Ik wens je alvast heel veel rijplezier :cool:

OMG je bent bezweken door de druk (duim) op je hoofd! :sad:

• #28.733
Nice @ Giulietta Robke. Goeie kleur ook :) Heb je de TCT gekozen? Ik moet zelf in Oktober weer afscheid nemen van haar.. Zal de 170PK gaan missen :treuren: Meest geweldige auto (rijplezier, beleving) die ik ooit heb mogen rijden tot nu toe! Ik wens je alvast heel veel rijplezier :cool:

Sprint Edition 1.4 Multi Air met Alfa DNA schakelaar.

OMG je bent bezweken door de druk (duim) op je hoofd! :sad:

Haha Chick. Mijn vrouw verdiend ook mooie dingen. Weer een typische reactie voor een BMW rijder :p

Iedereen verdiend mooie dingen. Ik verdiende bij mij voormalige werkgever ook 20.000 euro per maand, ik kreeg het alleen nooit. :trollface:

• #28.736
  • #28.739
Maar waarom heeft die maar 150PK? Ik heb ook de 1.4T MultiAir..

Geen idee man :p Heb je een chip ofzo in de jouwe misschien?

Wat jouw vrouw doet kan je een orang-oetan toch ook leren? Dat kost je een paar noten per maand, geen autotje van 20.000 euro. :trollface:

Ik denk dat een orang-oetan wel wat duurder is in aankoop dan een auto? En ik vertik het om dat beest zijn
haren uit het doucheputje te gaan vissen

Geen idee man :p Heb je een chip ofzo in de jouwe misschien?

Ik denk dat een orang-oetan wel wat duurder is in aankoop dan een auto? En ik vertik het om dat beest zijn
haren uit het doucheputje te gaan vissen

Nee als ik hem zou laten chippen kom ik tegen de 200PK, maar dat vond de leasemij niet zo'n tof idee. En mijn baas ook niet aangezien ik al elke 500km moet tanken voor 60L :o

Terug
Naar boven