Fitness Seller

Robke's trainingslog

Weet het zo niet, ik wil wel naar NL eigenlijk...

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.644
Jaja doe maar net of je haar niet kent.
Eva Karera :wanker:

Dacht echt even dat het Valerie was :o

Er zijn maar weinig landen in Europa die niet mooier zijn dan BE :o

NL toch

Weet het zo niet, ik wil wel naar NL eigenlijk...

Het Goede Doel - België

https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=MTVnMO6cRfg

Inderdaad zeg

NL is ook niet zo bijzonder hoor

Nope... die staat er niet meer tussen :p

- Alfa Romeo - Giulietta Sprint Edition - bijna full option
- Toyota - Auris - beetje gierig met opties
- Opel - Astra - Reuze optie pakket
- Hyundai - New I20 - goedkoopste en super uitgerust
- Honda - New Civic - Elegance + Black Edition pack

De Honda of de alfa voor mij :D

• #28.647
De Alfa is nice man. Maar vraag is of die betrouwbaar is. Zie wel pech % van 3 a 5%. Wat toch best wel
veel is voor een nieuwe auto van +20k

Het zijn toch de Alfa's van vroeger niet meer hoop ik?
Maat van me heeft een 147 gehad, daar gingen dingen aan kapot die je niet eens wist dat ze kapot konden gaan... :roflol:

Voor +20k koop ik liever een 3 jaar oude occasion van +60k nieuwwaarde. Afschrijving de eerste jaren is krankzinnig.

• #28.650
Het zijn toch de Alfa's van vroeger niet meer hoop ik?
Maat van me heeft een 147 gehad, daar gingen dingen aan kapot die je niet eens wist dat ze kapot konden gaan... :roflol:

Het is dat juist waar je niet zeker over bent :) Als je de reviews leest, lees je inderdaad steeds maar dingen
die stuk gaan. Kleine dingen, maar ze gaan wel stuk :p

Voor +20k koop ik liever een 3 jaar oude occasion van +60k nieuwwaarde. Afschrijving de eerste jaren is krankzinnig.

Good luck with that ;)

Zou zelf ook niet snelle een nieuwe auto kopen. Eentje van 1 of 2 jaar met lets say 20.000km erop scheelt je echt een hoop geld. Meer auto voor hetzelfde geld.

Mijn wagen was 80k nieuw en 3 jaar oud voor 27k gekocht met 47.000 op de teller.
Wat ik zeg de afschrijving de eerste jaren is krankzinnig. Na 3 jaar is de auto zeker minder dan de helft van de nieuwwaarde.

Je moet alleen niet die idiote kleine auto's nemen want die zijn occasion ook erg in trek en dalen ze natuurlijk minder in prijs. Gelukkig hou ik niet zo van die kleine auto's. :D

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Zou zelf ook niet snelle een nieuwe auto kopen. Eentje van 1 of 2 jaar met lets say 20.000km erop scheelt je echt een hoop geld. Meer auto voor hetzelfde geld.
Juist

• #28.655
Tja. Een opa Mercedes of Turken BMW past niet bij ons in de garage :p

• #28.657
Ik weet trouwens niet hoe het bij jullie in NL zit, maar in België op de sites is het prijs verschil maar een paar duizend
euro tussen nieuw & 2 a 3 jaar oud.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Er zijn meer merken. En hebben jullie geen straat? In Nederland mag je ook auto's langs de stoep parkeren.

Sterker nog, wij hebben een oprit waar wel 4 wagens kunnen staan. Maar ik heb niet voor niets een 'dubbel' garage gebouwd.

Onze auto zijn nieuwprijs ook een stuk hoger dus dan gaat de prijsval wat harder.

'dubbel' voor jou is enkel voor mij. :trollface:

• #28.659
Onze auto zijn nieuwprijs ook een stuk hoger dus dan gaat de prijsval wat harder.

'dubbel' voor jou is enkel voor mij. :trollface:

Nou dan, wat zit je dan te zeuren :p Het is een hele andere situatie :roflol:

Gefeliciteerd met je bompakar Chick. Ik hou het liever bij iets kleiner en sportiever

Alles is goedkoper in België... :(

Terug
Naar boven