AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Hahaha hoe doe je dat nu dan met die haren in het putje?

Edit: f**k wat doet die irritante punjab toch steeds tussen onze posts in? Is nu al de 3e keer. :mad:

Hou je BEK mc kippie :mad:

Nee als ik hem zou laten chippen kom ik tegen de 200PK, maar dat vond de leasemij niet zo'n tof idee. En mijn baas ook niet aangezien ik al elke 500km moet tanken voor 60L :o

Wat? 500km op 60L?
Dat doet mijn wagen ook wanneer ik het gas flink intrap.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Make me glove boy.

bitchslap1.jpg

Ja

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alweer die apen? Wat is dat met jou, apen fetish?

Hier wat fap materiaal voor je! Zie je deze al hangen aan je puddingbuks? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.756
  • Topic Starter Topic Starter
  • #28.758
Wil je het echt weten? Ze rijden echt zo gruwelijk heerlijk. Ik begrijp die Turken in België wel.

Meh. Ik vind dat hele BMW/Audi verhaal zo overroepen. Heb op mijn vorig werk vaak genoeg de 'poolcar'
mee naar Duitsland gekregen. Zowel een Audi A4/A6 als een BMW 5. Vond er maar niets aan. Net alsof
je in een salon zat en dat de auto met jou aan het rijden was ipv andersom.

Meh. Ik vind dat hele BMW/Audi verhaal zo overroepen. Heb op mijn vorig werk vaak genoeg de 'poolcar'
mee naar Duitsland gekregen. Zowel een Audi A4/A6 als een BMW 5. Vond er maar niets aan. Net alsof
je in een salon zat en dat de auto met jou aan het rijden was ipv andersom.
BMW is van de reeks Audi/BMW/Mercedes het meest sportieve merk.

Vaak (vrijwel altijd) zijn lease of poolcar vrij bescheiden uitvoeringen. Een basis 5 serie is zeer karig de opties maken dit soort wagens echt een genot om mee te rijden. Dit is zeker het verhaal met de motor, die 4 cilinders tegenwoordig zijn niet te vergelijken met een 6 cilinder of 8 cilinder. Alleen het geluid al of het vermogen, heerlijk.

Een 5 serie schaf je aan vanaf 40.000/45.000 euro en zo'n wagen kun je niet vergelijken met een van 80.000 euro. Een vergelijkbare A6 heb ik ook gereden en dat was inderdaad best wel een teleurstelling.

Maar goed, ik heb helemaal niks tegen de wagen die je voor je vrouw hebt gekozen. Jij blijkbaar wel aardig wat haat tegen een BMW.;)
Ik reageerde alleen op je uitspraak dat ik een bompa wagen zou rijden en jij een sportieve wagen zou hebben. Dat klopte natuurlijk niet helemaal.

Ben in elk geval out deze discussie.

Als je gaat zeggen dat Turken klasse en stijl hebben ben ik out :cool:

Terug
Naar boven