XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Sterke deadlifts! Maar wat ik me toch afvraag (ben zelf iemand die gewoon puur op gevoel traint)
Is het niet raar om na een 5x192,5 kg deadlift weer terug te gaan naar 3x172,5 terwijl er zeker een stuk meer in de tank zit. Wat is hier de gedachte achter en het voordeel van t.o.v. nog eens die 192,5 doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.922
Sterke deadlifts! Maar wat ik me toch afvraag (ben zelf iemand die gewoon puur op gevoel traint)
Is het niet raar om na een 5x192,5 kg deadlift weer terug te gaan naar 3x172,5 terwijl er zeker een stuk meer in de tank zit. Wat is hier de gedachte achter en het voordeel van t.o.v. nog eens die 192,5 doen?

Als je je rep out goed doet, zit die 192.5 er niet meer in na die rep out :p En dan is die 172.5 toch wel handig
om nog wat meer volume te maken op een behoorlijke intensiteit

Als je je rep out goed doet, zit die 192.5 er niet meer in na die rep out :p En dan is die 172.5 toch wel handig

Idd, na een goeie repout zit er meestal niet veel meer in. Helemaal stuk.

Repout = klaar in mijn geval. :o

Hmm dat ligt dan aan mij denk ik, ook als ik de andere reacties hier lees :p

• #28.926
Idd, na een goeie repout zit er meestal niet veel meer in. Helemaal stuk.

zo is dat :p

Repout = klaar in mijn geval. :o

idd :cool:

Hmm dat ligt dan aan mij denk ik, ook als ik de andere reacties hier lees :p

Tja... hangt van de intensiteit af waarmee je je rep out doet. Balls to the wall = klaar na de rep out.

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

05u00 training

Pre w/o Supp: Armor-V; NO Xplode 3.0 (2sc); Waxybolic (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; L-Carni Tart. (3gr)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)

Trainingstijd: 68min
Bodyweight: 115kg

Comments: dat was weer bikkelen :p SQ hetzelfde gebleven tov van vorige week. Dus gezien de ochtendtraining,
best wel tevreden mee. Op assistance weer wat reps extra kunnen pakken. Nice

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Blegh die Paused SQ moeten wel behoorlijk zuigen zeg :p Nice work!

Balls to the wall repouts op dl doen is sowieso onzin imo.
Als je het dan toch hebt over acceptabel volume, waarom niet bijv 3 reps met 192,5 en daar dan een aantal sets van

So so squats ;)

Zo dan! Dat zijn weer behoorlijke squats op de vroege morgen!

Die paused ATG squats zijn ook zeker niet verkeerd hoor!:thumbs:

• #28.931
Blegh die Paused SQ moeten wel behoorlijk zuigen zeg :p Nice work!

Best wel ja :o

Balls to the wall repouts op dl doen is sowieso onzin imo.
Als je het dan toch hebt over acceptabel volume, waarom niet bijv 3 reps met 192,5 en daar dan een aantal sets van

Tja. Ik vind het leuk trainen zo... en wat is er dan mis met die 3 setjes achteraf op 80%? Zo ben ik vrij
leeg van mijn rep out en kan ik toch wat grinden/strainen als ik wil met een lichter gewicht en op dat gebied
ook wat aan die techniek doen.

So and so indeed :p

Zo dan! Dat zijn weer behoorlijke squats op de vroege morgen!

Die paused ATG squats zijn ook zeker niet verkeerd hoor!:thumbs:

Thanks!

lekkere gewichtjes knuffelbeertje van me!

Lol @ karma :D

old school hard works here - moois deads big rob

• #28.937
Laatst ontvangen karma (Bekijk alles) Robke's trainingslog 3 February 2015 17:37 Robke78 pinguins poepen paarse pingpongballen karma

zieke alliteratie

Laatst ontvangen karma (Bekijk alles) Robke's trainingslog 3 February 2015 17:37 Robke78 pinguins poepen paarse pingpongballen karma

die kreeg ik inderdaad ook. moest wel even lachen. kan je nu geen karma geven dus je hout van mei te goed

Terug
Naar boven