XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Tja, het bespaard ook wel wat pas werk bij broeken kopen :p Als ze niet over de kuiten gaan, hoef ik ze al
helemaal niet boven mijn knieën proberen te trekken :roflol:

Of als je naar't toilet moet, heb je altijd zoveel last om die jeans over de kuiten te krijgen...

Haha, met jouw kcal zal je nooit grote kuiten hebben :p Of grote benen, armen, wel ja, je snapt het wel :trollface:
Ik roep al jaren dat als je grote kuiten wilt hebben je zwaarder moet zijn, want per slot van rekening hebben alle dikke mensen grote* kuiten..

*lees: dikke

:trollface:

Met die insteek heb ik overigens een keer een periode lang iedere training mijn kuiten zwaar belast..fat people theory ;)

sorry ik bedoel dit totaal niet negatief of om te zeuren maar kan goed begrijpen dat jij dit denk.
puur uit eigen ervaring heb je sommige mensen die niet trainen met gemiddelde beweging al goede kuiten hebben. natuurlijk heb je ook verschil in groei in andere spieren maar kuiten is wel extreem.

heb zelf nog geen mensen gezien die goede bicepsen hebben die ze niet trainen (of door werk absurd zwaar belasten) kuiten heb je dit wel.

Ook van mij niet negatief bedoeld hoor, maar het valt me op dat een hoop mensen vrij fatalistisch zijn over hun kuiten, terwijl ze denken dat alle andere spieren 'maakbaar' zijn.
Ik kan niet goed beoordelen of iemand zijn kuiten niet traint, stel dat je nooit sport, maar wel op de fiets naar je werk komt en daar altijd de trap ipv de lift neemt, dan doe je misschien wel meer voor de kuiten dan iemand die 4x/week naar de gym gaat, met 1 kuitentraining per week.

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Of als je naar't toilet moet, heb je altijd zoveel last om die jeans over de kuiten te krijgen...

Ha ha +1!

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Ik roep al jaren dat als je grote kuiten wilt hebben je zwaarder moet zijn, want per slot van rekening hebben alle dikke mensen grote* kuiten..

Met die insteek heb ik overigens een keer een periode lang iedere training mijn kuiten zwaar belast..fat people theory ;)

Paar keer de trap op met 50 kg op je rug en je voelt je kuiten echt wel hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.044
heb zelf nog geen mensen gezien die goede bicepsen hebben die ze niet trainen (of door werk absurd zwaar belasten) kuiten heb je dit wel.

Mijn armen zijn altijd +35cm geweest ;) Zonder training of zwaar werk ;)

Haha :)

Haha. Of misschien zijn toevallig alle dikke mensen ook powerlifters/strongman etc die zware loads handlen ;)

Zwaar belast? Zoals je Quarter SQ zeker? :roflol:

Check bv Dennis Wolf en Kai Greene hoe die aanhechting kan verschillen

Waar moet ik precies op letten (behalve dat het allebei behoorlijk onnatuurlijke vleesgedrochten zijn ;) )

11flex_10-size-secrets_kai-greene_inset.jpg

dennis_wolf4.jpg

• #29.046
Waar moet ik precies op letten (behalve dat het allebei behoorlijk onnatuurlijke vleesgedrochten zijn ;) )

Kijk naar die midsection ;)

Wolf zijn lats zitten net onder zijn middenrif zeg maar. Kai zijn zitten tot bijna op zijn heupen ;)

Kijk naar die midsection ;)

Wolf zijn lats zitten net onder zijn middenrif zeg maar. Kai zijn zitten tot bijna op zijn heupen ;)

Ah ja, nu snap ik het. En daarom heeft Kai een veel mooie V-vorm in de rug.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

En Dennis kan trainen (of hormonen injecteren) wat hij wil, maar dat zal nooit veranderen.

• #29.048
Ah ja, nu snap ik het. En daarom heeft Kai een veel mooie V-vorm in de rug.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

En Dennis kan trainen (of hormonen injecteren) wat hij wil, maar dat zal nooit veranderen.

Dat zijn genetics. Als je goede aanhechtingen hebt, kort bij het gewricht zeg maar, zal je altijd 'mooiere'
spieren hebben als iemand die dat niet heeft. Zeker in combinatie met smalle gewrichten.

I blame genetics!! :mad:

Dennis is een baas!
Kai is een lelijke freak

Mijn armen zijn altijd +35cm geweest ;) Zonder training of zwaar werk ;)

Haha :)

Haha. Of misschien zijn toevallig alle dikke mensen ook powerlifters/strongman etc die zware loads handlen ;)

Zwaar belast? Zoals je Quarter SQ zeker? :roflol:
Nee Rob, ik bedoelde gewoon random dikzakken..:mad:

Ik doe alles met quarter ROM dat weet je toch..

Dennis is een baas!
Kai is een lelijke freak
Ik vind het juist andersom. Ik vond Dennis in Generation Iron eigenlijk een verschrikkelijke loser..

Zo naar wit, met dat gelige haar en dat Duits-engelse accent..

:(

Ik vind het juist andersom. Ik vond Dennis in Generation Iron eigenlijk een verschrikkelijke loser..

Zo naar wit, met dat gelige haar en dat Duits-engelse accent..

Dat zegt enkel wat over zijn uiterlijke voorkomen. Hij komt altijd erg sympathiek over.
En wat betreft dat nare witte, dat is met wat bruining ook zo weg

• #29.056
lazy sunday cardio

Pre w/o Supp: Animal Pump

Trainingstijd: 39min
Bodyweight: 115kg

Comments: ff trappen met Odd Thomas op dvd :p

Untitled.jpg

lazy ass

Je was laat vandaag Rob! Zit al vanaf 8:00uur te wachten hier..

• #29.059
idd, al dat gespam miste ik al.

Terug
Naar boven