- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
klinkt als een plan dat uitmelken
ben benieuwd naar je maxes daarna
you and me both

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klinkt als een plan dat uitmelken
ben benieuwd naar je maxes daarna

Killing als je een beetje reps maakt op de deadlift

plasjes zweet?Ja idd. Altijd een plasje zweet voor de barbell when finished![]()
Tijdens onze bouw stonden mijn kuiten ook een pak harder en wat
Na een paar heavy setjes is
Als ze niet over de kuiten gaan, hoef ik ze al
Heb in het verleden vaker cardio gedaan op een trap met 508 treden en ben ervan overtuigd dat mijn kuiten daardoor zeker gegroeid zijn.
Ben ook benieuwd naar je max deadlift trouwens! Een nieuwe PR moet toch zeker wel gezet gaan worden lijkt me![]()
goede deadlift.
bij mensen die goede kuit genen hebben groeien de kuiten van bijna alles. anderen met slechte genen groeien de kuiten gewoon bijna helemaal niet wat ze er ook voor doen.
goede deadlift.
bij mensen die goede kuit genen hebben groeien de kuiten van bijna alles. anderen met slechte genen groeien de kuiten gewoon bijna helemaal niet wat ze er ook voor doen.
Ah, kuiten en genen weer... Is dat anders dan bij, pak hem beet, biceps of traps?
Een 230 moet er zeker in zitten.Inderdaad. Mensen onderschatten vaak het zwaardere cardio werk
Ja, weet nog niet goed waarop ik moet inzetten. 230? 235? En dan eventueel nog overreachen op 240?
Nope. Maar het is een beetje zoals hoge lat aanhechtingen, het valt gewoon harder op omdat het een groter
stuk oppervlakte is van je lichaam.
Stairway to heaven?Heb in het verleden vaker cardio gedaan op een trap met 508 treden en ben ervan overtuigd dat mijn kuiten daardoor zeker gegroeid zijn.
Ben ook benieuwd naar je max deadlift trouwens! Een nieuwe PR moet toch zeker wel gezet gaan worden lijkt me![]()

Een 230 moet er zeker in zitten.
Afhankelijk van hoe die aanvoelt zou ik hem erna gewoon op 240 zetten. Zeker als je 's avonds traint zal dat ook nog wel wat verschil kunnen maken.
Iemand die het bevestigde wat ik van plan was 

Mee eens, en sommigen hebben een langere achillespees tov het dikke deel van de spier, dat is idd genetisch en weinig aan te verhelpen. Lat aanhechtingen was me nooit opgevallen eigenlijk... zal eens op letten.
Stairway to heaven?
Ik wil ook een trap met 508 treden!
en een indoor sneeuw hal!
en grote kuiten..door cardio!
Of grote benen, armen, wel ja, je snapt het wel 
Ah, kuiten en genen weer... Is dat anders dan bij, pak hem beet, biceps of traps?