AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Many have asked, “Why are the workouts named after Girls?” Coach Glassman, the founder and President of CrossFit explained it best. “I want to explain the workout once and then give it a name. I thought that anything that left you flat on your back, looking up at the sky asking ‘what just happened to me?’ deserved a females name.

de enige echte.

hqdefault.jpg

jij doet liever alcohol dan een vrouw?
hmmmmmokayyyyyyy weten we jouw prioriteiten ook weer
had al meelij met je vrouwke, dat wordt enkel meer

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.384
Many have asked, “Why are the workouts named after Girls?” Coach Glassman, the founder and President of CrossFit explained it best. “I want to explain the workout once and then give it a name. I thought that anything that left you flat on your back, looking up at the sky asking ‘what just happened to me?’ deserved a females name.

Should have been called after alcohol drinks... effect is the same and everyone doing it looks like a drunk...

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

inb4 robke die binnenkort een 5 uur lange cardio sessie logt.

aan het water vissen en bier drinken, ohja dat was een volkssport in belgie. ik had het afgelopen zomer ook gedaan alleen was ik lang niet zo goed als de belgen:(

hier een filmpje van de echte profs

:roflol: blijft een classic.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

jij doet liever alcohol dan een vrouw?
hmmmmmokayyyyyyy weten we jouw prioriteiten ook weer
had al meelij met je vrouwke, dat wordt enkel meer

geen idee waarom jouw post boven de mijne staat maar misschien moet je de mijne eens begrijpend lezen

Vissen???

wat is dit toch een vrouw onvriendelijk log!!!!!!!!!

• #29.389
wat is dit toch een vrouw onvriendelijk log!!!!!!!!!

Nee hoor, ik discrimineer niet, ik ben tegen iedereen even onvriendelijk !

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Voetbal is sowieso geen sport!

Sinds wanneer mogen er hier ook vrouwen posten Rob? Is dat nieuw ofzo??

Met hun Louise Vuiton tasjes en oversized earphones :roflol:

Geen idee man. Je weet toch, een vrouw haar nieuwsgierigheid...

Natural Bodybuilding , Een goede gezondheid en oefening voor gewicht trainingsprogramma En kwaliteit eiwitten .....
www.buildinghisbody.com

f**k off met je reclame!

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Met hun Louise Vuiton tasjes en oversized earphones :roflol:

Geen idee man. Je weet toch, een vrouw haar nieuwsgierigheid...

Ja joh en gasten zijn er nog helemaal gestoord van ook...zijn echt idolen...

Slechte zaak vind ik persoonlijk..

• #29.392
Ja joh en gasten zijn er nog helemaal gestoord van ook...zijn echt idolen...

Slechte zaak vind ik persoonlijk..

Mooiste is als ze 'hun' club gaan verdedigen. Met dingen zoals: "ja maar onterecht strafschop" de week nadien
is het dan andersom en zeggen ze weer :"dat was helemaal verdiend" :roflol:

En meh, er zijn er al veel gekomen (m & v), weinig houden het vol

weinig houden wat vol?

Good pressing, volgende week PR time.
Voor alle lifts of voor een enkele je max opzoeken?

Natural Bodybuilding , Een goede gezondheid en oefening voor gewicht trainingsprogramma En kwaliteit eiwitten .....
www.buildinghisbody.com
Jezus wat een kut site. :roflol:

Kan je trouwens stoppen met je trainingen posten Robke? Het leid een beetje af tussen de slow chat hier. :trollface:

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Hun zak als het hier weer eens over sex gaat
Kijk naar je eigen log! :D

Terug
Naar boven