MuscleMeat

Robke's trainingslog

baby3.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.405

Haha. Het begon allemaal goed hoor :p

Hun zak als het hier weer eens over sex gaat

Ach, met jouw leeftijd maakt dat niet uit :p

DBB houdt mij niet vol is gebleken :cool:

trainen moet je van houden.

Dan is het geen opgave.

Meh. Je kan ook houden van het resultaat. Dan is de weg ernaar, dus trainen, alleen maar een marteling :p

Good pressing, volgende week PR time.
Voor alle lifts of voor een enkele je max opzoeken?

Alles natuurlijk :p Nu ja, enkel de main lifts.

Jezus wat een kut site. :roflol:

Kan je trouwens stoppen met je trainingen posten Robke? Het leid een beetje af tussen de slow chat hier. :trollface:

Wel exkwiez me tamme :p

:roflol:

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

05u00 training

Pre w/o Supp: Armor-V; NO Xplode 3.0 (2sc)
Intra w/o Supps: Amino1; L-Carni Tart. (3gr)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)

Trainingstijd: 82min
Bodyweight: 115kg

Comments: so sleepy :(

Supp Comment: die NO Xplode heb ik het langzaam mee gehad. Goed product maar ik schijt me er de tieves door
en er zit gewoon teveel schuim in. Hier door zit je ofwel haast te puken tijdens het trainen, ofwel zit je op de pot

Untitled.jpg

Stront explosies :D

Goeie doden!

• #29.407
Stront explosies :D

Goeie doden!

Is gewoon ruk & kak. 3 keer tijdens 35min ofzo naar binnen. Schoenen uit, thermisch ondergoed, jogging
broek, zit je daar tieves te zweten op de pot, en kan je 5min later weer naar buiten. Helemaal terug van
nul focus beginnen zeg maar.

Is gewoon ruk & kak. 3 keer tijdens 35min ofzo naar binnen. Schoenen uit, thermisch ondergoed, jogging
broek, zit je daar tieves te zweten op de pot, en kan je 5min later weer naar buiten. Helemaal terug van
nul focus beginnen zeg maar.

Waarom probeer je niet een andere PWO dan? Er is keuze zat.

• #29.409
Ik heb dat bij iedere pre-workout en ook bij veel energie drink! Ik hoef dat spul maar te ruiken en ik zit al op de pot...

...terwijl ik ondertussen mijn pre-workout op drink..:toilet::zuip:

Toch weer mooie deads hoor Rob!

• #29.412
Lol dan moet je nog ff doorbijten bro
Of een plee in je hok zetten :D

Hok staat wel dichtbij de composthoop... mmm. Misschien daar eens een rolletje toilet papier leggen :roflol:

Ik heb dat bij iedere pre-workout en ook bij veel energie drink! Ik hoef dat spul maar te ruiken en ik zit al op de pot...

...terwijl ik ondertussen mijn pre-workout op drink..:toilet::zuip:

Toch weer mooie deads hoor Rob!

Ik heb het eigenlijk enkel bij die NO Xplode. En die Max Pump van Gaspari. Voor de rest geen last van.

Thanks

Paar potjes Assault oude formule regelen, zag ze pas nog bij een duitse online suppstore staan :D

• #29.414
Paar potjes Assault oude formule regelen, zag ze pas nog bij een duitse online suppstore staan :D

Ja idd, die waren ook nice. Maar denk dat ik voor die Max Performance ga gaan. Ben ik super tevreden over.
Gewoon nog een BCAA/Amino product erbij en wat cafeine

Hihi stelletje verslaafden hier :roflol:

Goeie deads Rob , wel kut dat je elke keer naar plee moet :roflol:

• #29.418
Terug
Naar boven