- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Iets met pot en ketel misschien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

That's the spirit!
---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------
Lost count![]()

lol @ zwakke mentaliteit poeder boys, wat een smerige zooi is het toch. En dan nog 1kg ervan hebben.
Maar heb jij door dat spul schuim op je stront? Veegt denk ik wel een stuk eenvoudige schoon.
Dat spul bruist zo hard dat je haast enkel schuim over hebt alsVolgens mij loopt Frank helemaal leeg als die off gaat. Heeft nooit een dag natty getraind![]()

Haha nee ik vind het niet fijn om door een poeder opgefokt een training te doen. Ik word er erg onrustig van en verlies daardoor juist focus. Heb ook een zwak maagje dus bij mij zou het schuim zo door mijn mond weer omhoog komen.
Je zou toch haast denken dat wanneer je lichaam zo z'n best doet dat spul zo snel mogelijk eruit te krijgen je door hebt dat dit geen gezonde reactie is.

haha dat is wel goede reden
Maar heb je smiddags dan geen dikke crash?
Of heel moe?

Moet je van zuurkool direct schijten?Ik vind het handig. Vooral als ik in de ochtend moet trainen
Tjaaaaa... als ik veel zuurkool eet bv schijt ik me ook te pl**ris. En dat is nou toch ook niet ongezond...
---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------
met zijn ass vol DK![]()
Moet je van zuurkool direct schijten?
Als je lichaam ergens direct heftig op reageert is het niet goed voor je. Maar wij zijn mensen en luisteren erg slecht naar ons lichaam. Een dier zou het meteen nooit meer willen hebben.
Als ik eet, zit ik een half uur erna op de pot. Maar bij NO Xplode dus 3 keer 
Ik moet van zo wat alles gelijk schijtenAls ik eet, zit ik een half uur erna op de pot. Maar bij NO Xplode
dus 3 keer![]()

Ik moet van zo wat alles gelijk schijtenAls ik eet, zit ik een half uur erna op de pot. Maar bij NO Xplode dus 3 keer
![]()

Nog steeds meer eten dan schijten? 
zelfs geen 3.000 man 
Ik moet van zo wat alles gelijk schijtenAls ik eet, zit ik een half uur erna op de pot. Maar bij NO Xplode dus 3 keer
![]()

Ok duidelijk. Je bent op het dierlijke niveau blijven steken. Een koe zie je ook schijten wanneer deze eet. Bij mensen heeft er een ontwikkeling plaatsgevonden waardoor wij niet direct hoeven te schijten wanneer we wat eten.![]()
wat nou... iedereen schijt toch wel een keer of 4 per dag? Anders eet je gewoon niet genoeg