Fitness Seller

Robke's trainingslog

Whhuuut, strak zittende broekje enzeau?
Enniewee, dat klinkt wel interessant.. Mooi moment om te melden dat ik "in" ben wat je logje betreft :p.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.722
Zwaar zeker zo squatten en vlak daarna sumo deadlift?

gaat het dan echt in ieder log over strakke broeken :dunno:

Nette training weer :thumbs:

• #29.727
Zwaar zeker zo squatten en vlak daarna sumo deadlift?

Zijn niet zoveel setjes hé. Dus valt wel mee. Onder rug vind het op het einde in ieder geval wel genoeg geweest :p

gaat het dan echt in ieder log over strakke broeken :dunno:

Sexy toch :p

Short shorts dan? :D

Thanks!

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

05u00 training

Pre w/o Supp: Animal Pump, Amino1
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Armor V; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 37min
Bodyweight: 111kg

Comments: gisteren een nieuwe hartslag meter aangekregen. Dus even testen hoe zwaar ik nu trap.
Maar had ergens op een verkeerd knopje gedrukt waardoor ik de samenvatting niet heb gezien :o
Ennieweei tijdens het fietsen zit de hartslag toch steeds +160hbpm bij de 150W sessies

Untitled.jpg

Hoezo 37 minuten fietsen?

Is dat je tijd voor interval?

Merk je al iets van de muscle tech supps?

• #29.729
Hoezo 37 minuten fietsen?

Is dat je tijd voor interval?

Merk je al iets van de muscle tech supps?

Huh, zie je dat plaatje er niet bijstaan met de verdeling van de tijd tov de weerstand? 37min is de totale tijd.

Ja, de Hydroxycut doet goed zijn best... verlies gewicht als een malle :) De Test HD begint zich ook lichtjes
te laten merken. Beter herstel en wat meer energie

Huh, zie je dat plaatje er niet bijstaan met de verdeling van de tijd tov de weerstand? 37min is de totale tijd.

Ja, de Hydroxycut doet goed zijn best... verlies gewicht als een malle :) De Test HD begint zich ook lichtjes
te laten merken. Beter herstel en wat meer energie
Komt het niet gewoon door dat dere Celltech?

Weer flinke cardio sessie hoor Rob!:D

50 shades of spandex:roflol:

• #29.731
Komt het niet gewoon door dat dere Celltech?

Weer flinke cardio sessie hoor Rob!:D

50 shades of spandex:roflol:

P zei het toch... all Muscletech bro :D

Thanks. Zit nu in de laatste week. Vanaf volgende week doe ik hetzelfde schema maar dan voor het steppen.
En gaat het fietsen naar een ander uur. Maar dan met intervals etc gericht op zwaarder/sneller te fietsen.

Haha, alleen in Robkes log valt je meer af van supps dan van de Celltech :roflol:

Goed bezig man, hoop dat er nog wat van je over blijft als het zo hard gaat ;)

• #29.735
Goed bezig man, hoop dat er nog wat van je over blijft als het zo hard gaat ;)

Ja. Door de week gaat er gewoon een kilo per dag vanaf :roflol: Sprookje kan natuurlijk niet blijven duren :D
Weekend blijf ik op mijn gewicht van vrijdag staan. Wat mooi is. Beetje genieten mag nog :) Tot nu toe :)
De laatste week C nu, vanaf volgende week eph. Benieuwd of het dan nog zo hard gaat :p

kilo per dag? holy shit :eek:

• #29.737
yes. Rustig aan. Kilo per week is zat man.

P zei het toch... all Muscletech bro :D

Thanks. Zit nu in de laatste week. Vanaf volgende week doe ik hetzelfde schema maar dan voor het steppen.
En gaat het fietsen naar een ander uur. Maar dan met intervals etc gericht op zwaarder/sneller te fietsen.
Ik moet beter lezen zie ik alweer:o Pff...wel een hoop cardio op de planning!:eek!:

Terug
Naar boven