XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.829
Wacht wel op de volgende, dit is niet te doen met al dat slappe gelul :o. Wel vermakelijk though.. :rolleyes:
Oeps, zie nu de link, nvm :D.

bij de volgende training heb je weer hetzelfde probleem hoor, zodra Robke zijn training gelogd heeft begint het gelul;)

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Ofwel is je voorhoofd zo groot, ofwel zijn je inhammen toch groter dan mijne kerel :p

voorhoofd als een vliegdekschip
van wie was die zin ook al weer?

• #29.832
oude mannen koffie klets

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

bij de volgende training heb je weer hetzelfde probleem hoor, zodra Robke zijn training gelogd heeft begint het gelul;)

hoofd als een vliegdekschip
van wie was die zin ook al weer?

Iedereen doet ook altijd vrolijk mee :D

En geen idee ivm die zin

• #29.834

Jij hoort gewoon wat je wilt horen :p

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

05u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc), WaxyBolic (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Armor V; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 82min
Bodyweight: 110kg (BAM jonguh!)

Comments: die DL liep voor geen meter op de laatste set. Bizar gezien ik vorige week de 210 vrij vlot trok.

Untitled.jpg - 371969

Laatst bewerkt:
Ben trots op je aapie!

Jammer van die Dl man, maar je bent ook afgevallen?

Volgens mij issie juist aangekomen? Er stond toch 114? :D

Waar ben je op begonnen dan Rob, als je nu op 110 zit?

niet schrikken he rob, echt niet he!

maar we gaan ff heel ff net voor t weekend serieus doen, hoe ziet je voeding er nu uit, want gezien wij van t zelfde bouwsel zijn merk ik dat ik steeds minder op mn voeding reageer.

Terug
Naar boven