- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Zoveel stof hebben ze vast niet op voorraad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dat zou ook niet hoeven als ik gewoon wat zak in vet% .. Altijd een optie. Past zich aan naargelang je lichaamsvorm![]()

als je als man zijnde hiermee op een sollicitatiegesprek komt weet je in elk geval zeker dat je de baan niet krijgt

zal het gaan ja 
ken het gevoel man ...
Ik moest laatst een gekleed jasje kopen. Leek wel een level van Mortal Kombat om dat ding aan te krijgen

Zeker door al die gay boys maten... regular fit zit als een skinny fit bij mij... nee meneer dit is geen skinny fit, ik kijk lichtelijk woest en zeg waar lijkt dit dan op dunne!!
Zeker door al die gay boys maten... regular fit zit als een skinny fit bij mij... nee meneer dit is geen skinny fit, ik kijk lichtelijk woest en zeg waar lijkt dit dan op dunne!! (Terwijl de naad van die broek t uit huilt van mijn pulserende bovenbeen spieren die t uit schreeuwen omdat ze stikken)
G-star is een van de weinige die goed zit..![]()
Maar dat zijn dan meestal comfort fits
De rest krijg ik niet eens over mijn kuiten 

Je gaat toch niet in een joggingsbroek rondlopen buiten of naar het werk man... ziet er gewoon marginaal uit

Jammer van de bench Rob, en jogging broek kan idd niet
PME broeken zitten bij mij goed, just so you know.
Kon slechter op een maandag morgen om 05u na een slecht slapen nacht 
Mwoah.
Als ik vaak zaterdag ochtend vroeg boodschappen doe gaat dat gewoon in gorilla wear outfit.
Geen zin om make up op te doen![]()

Nou viel mee eerlijk gezegd. Overdag amper tijd om te eten....![]()
Was blij dat ik nog een zooi eiwit repen in mn tas had gedaan.
toch een onkosten nota voor binnen gebracht?