Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.062
:roflol:

je kan ze ook op maat laten maken.

Ja, maar dat wil ik nou niet :) En dat zou ook niet hoeven als ik gewoon wat zak in vet%

.. Altijd een optie. Past zich aan naargelang je lichaamsvorm :rolleyes:

Niet bij mij schat, dat ding word dan uitgeleurd tot op zijn limiet :p

als je als man zijnde hiermee op een sollicitatiegesprek komt weet je in elk geval zeker dat je de baan niet krijgt

True story :klink:

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Zoveel stof hebben ze vast niet op voorraad :D

:roflol: zal het gaan ja :roflol:

:roflol: ken het gevoel man ...

Ik moest laatst een gekleed jasje kopen. Leek wel een level van Mortal Kombat om dat ding aan te krijgen

Zeker door al die gay boys maten... regular fit zit als een skinny fit bij mij... nee meneer dit is geen skinny fit, ik kijk lichtelijk woest en zeg waar lijkt dit dan op dunne!! (Terwijl de naad van die broek t uit huilt van mijn pulserende bovenbeen spieren die t uit schreeuwen omdat ze stikken)

G-star is een van de weinige die goed zit.. :cool:

• #30.065
Zeker door al die gay boys maten... regular fit zit als een skinny fit bij mij... nee meneer dit is geen skinny fit, ik kijk lichtelijk woest en zeg waar lijkt dit dan op dunne!! (Terwijl de naad van die broek t uit huilt van mijn pulserende bovenbeen spieren die t uit schreeuwen omdat ze stikken)

G-star is een van de weinige die goed zit.. :cool:

Man, ik kan echt geen 150eur ofzo aan een jeans geven. Koop nu gewoon Garcia. Die hebben altijd wel 1 of
2 modellen wat net kunnen :p Maar dat zijn dan meestal comfort fits :p De rest krijg ik niet eens over mijn kuiten :p

Heel herkenbaar dit! Lijken soms wel kindermaten!

Pas toch net voor jou dan :p

Lekker joggingsbroek bro.

Groei ruimte :D

• #30.067
Jammer van de bench Rob, en jogging broek kan idd niet :lol:
PME broeken zitten bij mij goed, just so you know.

Je gaat toch niet in een joggingsbroek rondlopen buiten of naar het werk man... ziet er gewoon marginaal uit

Mwoah.

Als ik vaak zaterdag ochtend vroeg boodschappen doe gaat dat gewoon in gorilla wear outfit.
Geen zin om make up op te doen :p

• #30.070
Jammer van de bench Rob, en jogging broek kan idd niet :lol:
PME broeken zitten bij mij goed, just so you know.

Meh. Toch één repje boven het minimum :) Kon slechter op een maandag morgen om 05u na een slecht slapen nacht :)

PME? Heb ik idd een jas van. Die maten gaan ook wel groot. Misschien eens terug checken

Mwoah.

Als ik vaak zaterdag ochtend vroeg boodschappen doe gaat dat gewoon in gorilla wear outfit.

Wat ben je toch een lekkere slons hé :D

Heuheuheu :mad:

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Mwoah.

10030216gr.gif - 372703

• #30.076
  • #30.078
maandag 18u30 training

Pre w/o Supp: Amino1; beta alanine

Trainingstijd: 28min
Bodyweight: 112kg

Comments: 152avg hbpm - 172max hbpm - 408kcal

Untitled.jpg - 372756

dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Grenade Ration Pack; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 56min
Bodyweight: 112kg

Comments: geen snelheid in de rep out. De zware single ging dan wel weer vlotjes. Misschien had Pleur wel een punt
met het drukken van je buik tegen de belt... dus mijn belt een gaatje opgeschoven en had idd betere spanning beneden.

Untitled.jpg - 372757

Je moet klaagzanger worden man!

maar ik ben weer trots op je!

Ziet er prima uit voor de vroege morgen.

Terug
Naar boven