Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.021
Pff! 100kg streef voor MP! Zou wel echt ziek zijn! Ik hoop ooit ook eens 5x85kg te MP'en!:D:D

• #30.023
Niet beroerd, 5x85. Zeker niet beroerd!

• #30.025
Niet beroerd, 5x85. Zeker niet beroerd!

Ik had er ook wel een goed oog in ;) Zeker gezien mijn bench de maandag ook wel goed ging. Het is vooral
mijn lb dat klappen krijgt door de cardio. Loop haast heel de week ook rond met spierpijn in de benen en kuiten

Flinke training toch!
Ook aardig afgevallen zie ik (3 kg kwijt?)

• #30.027
succes met cardio, it's almost summer time :D ;)

Heb je al een 6papck robke?:p

Yep. Zoiets. En een kleine 6cm op mijn buik. Maar nu doet het even niets meer. Weet nog niet goed hoe
ik het verder ga aanpakken.
In het begin is het altijd veel vocht. Zou het nu lekker zo doorzetten. Ik raak in het begin van mijn cut ook meestal direct aardig wat kg's kwijt en als ik start met bulken kom ik die kg's meteen weer aan.

• #30.031
succes met cardio, it's almost summer time :D ;)

Haha. Vrees dat er nog sessies gaan moeten bijkomen :)

Nee man, ik ben aan het cutten. Nu even zo weinig mogelijk bier ;)

In het begin is het altijd veel vocht. Zou het nu lekker zo doorzetten. Ik raak in het begin van mijn cut ook meestal direct aardig wat kg's kwijt en als ik start met bulken kom ik die kg's meteen weer aan.

Ja idd. Maar probleem met mij is altijd zodra ik merk dat er niets gebeurd zeg maar, ik alles over boord gooi
en terug begin te vreten/drinken. Onder het motto: "het heeft toch geen zin"

Ja idd. Maar probleem met mij is altijd zodra ik merk dat er niets gebeurd zeg maar, ik alles over boord gooi
en terug begin te vreten/drinken. Onder het motto: "het heeft toch geen zin"

*en dan ga ik janken als een wijf en uit emotie eten!*

FIXED! :D

hier heb je een snicker, je veranderd in een onuitstaanbaar bitchie! xje!

• #30.033
eindelijk weer is een train ipv cardio :D

weegschaal zegt idd op een gegeven moment niks meer, vooral als je aan de snoepjes zit.

• #30.036
verschil tussen jouw en mr-T?

jij weegt 100+ door je lijf... mr-T van die anker ketting rond z'n nek! :D

sexy robbiepoppie van me :flexgrin:

:roflol: ik heb ook anker kettingen :p

eindelijk weer is een train ipv cardio :D

weegschaal zegt idd op een gegeven moment niks meer, vooral als je aan de snoepjes zit.

Haha. Tja, vandaag deads, squats & cardio. Zaterdag cardio, zondag cardio :)

Ja, begin je gelijk te denken of ik mijn shred supps niet zou verhogen hé

Yo Robke, geen idee of je me nog kent maar ik volgde je log een 2/3 jaar geleden. Helaas wegens een huis (lees bouwval :D) gekocht te hebben 2/3 jaar flink gerenoveerd helaas weinig tot geen tijd gehad om te trainen :( wel 2 jaar de vingeren erg aan het jeuken gehad om weer te mogen starten :D

Maar ben weer eindelijk kunnen beginnen :D:cool: Pff je gewichten gaan nog hard hier, echt zieke squat en MP :cool:

Ik ga je log weer volgen :flexbiceps:

• #30.038
Yo Robke, geen idee of je me nog kent maar ik volgde je log een 2/3 jaar geleden. Helaas wegens een huis (lees bouwval :D) gekocht te hebben 2/3 jaar flink gerenoveerd helaas weinig tot geen tijd gehad om te trainen :( wel 2 jaar de vingeren erg aan het jeuken gehad om weer te mogen starten :D

Maar ben weer eindelijk kunnen beginnen :D:cool: Pff je gewichten gaan nog hard hier, echt zieke squat en MP :cool:

Ik ga je log weer volgen :flexbiceps:

Veel cardio gedaan dus :D

Welcome back bro

je hebt in ieder geval het fysiek van The Machinist :p

Punch%20Chuck%20Norris.gif - 372504

verlaag anders de cardio/minder intensief.

Terug
Naar boven