XXL Nutrition

Robke's trainingslog

zeer lekkere gewichten robbie, hiervoor vaker aan celltech gezeten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.282
Qua kracht moet je toch ook wel wat merken op zich?

Nope, noppes, nada, niks. Moet wel zeggen, de vorige keer was het ook pas rond week 6 dat de fun pas echt begon.
Maar toen at ik ook genoeg enzo. Nu zit ik op low kcal. En vrij intense cardio. Dus ja. gezien de omstandigheden
is het wel een beetje een wonder dat ik gewoon kan behouden. Ik denk er zonder, was het allemaal als een kaartenhuisje
in mekaar gedonderd. De sides merk ik wel. Nu ja, sides. En ik merk er ook niet veel van. Enkel mijn vrouw heeft er wat last van :p

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

zeer lekkere gewichten robbie, hiervoor vaker aan celltech gezeten?

goh... in 2008 heb ik gecut op T3, clen en winny. Nadien nog een 12 weken op 600mg Super Sus gezeten.
Dacht in 2010, 2011 ofzo...

Nope, noppes, nada, niks. Moet wel zeggen, de vorige keer was het ook pas rond week 6 dat de fun pas echt begon.
Maar toen at ik ook genoeg enzo. Nu zit ik op low kcal. En vrij intense cardio. Dus ja. gezien de omstandigheden
is het wel een beetje een wonder dat ik gewoon kan behouden. Ik denk er zonder, was het allemaal als een kaartenhuisje
in mekaar gedonderd. De sides merk ik wel. Nu ja, sides. En ik merk er ook niet veel van. Enkel mijn vrouw heeft er wat last van :p

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

goh... in 2008 heb ik gecut op T3, clen en winny. Nadien nog een 12 weken op 600mg Super Sus gezeten.
Dacht in 2010, 2011 ofzo...

true natty dus

mooie train bud! en zal wel niet nep zijn die juice anders was je nu al weer een ecto geweest!

• #30.285

Haha. Tja. Je moet toch weten waar je over spreekt hé ;)

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

mooie train bud! en zal wel niet nep zijn die juice anders was je nu al weer een ecto geweest!

Ook een punt, dan was mijn bw vast al een pak lager geweest. Ik zit gewoon op een lage dosis. Tja.
Moet ik niet veel van verwachten behalve behoud

Haha. Tja. Je moet toch weten waar je over spreekt hé ;)

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Ook een punt, dan was mijn bw vast al een pak lager geweest. Ik zit gewoon op een lage dosis. Tja.
Moet ik niet veel van verwachten behalve behoud

Te laag? das bull weet je zelf ook als je zo weinig eet, zoveel cardio doet en eigenlijk ook nog best zwaar traint voor in een cut ;)

Je lijf heeft nu te weinig voedingstoffen, rust om echt goed te herstellen, als je de dosis zou verhogen zou t niks uitmaken imo... dan zal je meer moeten eten en meer rust pakken.

• #30.287
Te laag? das bull weet je zelf ook als je zo weinig eet, zoveel cardio doet en eigenlijk ook nog best zwaar traint voor in een cut ;)

Je lijf heeft nu te weinig voedingstoffen, rust om echt goed te herstellen, als je de dosis zou verhogen zou t niks uitmaken imo... dan zal je meer moeten eten en meer rust pakken.

Ja nou, ik mag mezelf toch wat wijsmaken hé :mad: :roflol:

Ja idd, voel me idd met de week gammeler worden. Ach ja, nog 66 dagen en dan ga ik een weekend helemaal los.
Misschien ook een weekje deloaden dan. En op onderhoud gaan zitten. Dan nog anderhalve maand verder cutten :)

Ja nou, ik mag mezelf toch wat wijsmaken hé :mad: :roflol:

Ja idd, voel me idd met de week gammeler worden. Ach ja, nog 66 dagen en dan ga ik een weekend helemaal los.
Misschien ook een weekje deloaden dan. En op onderhoud gaan zitten. Dan nog anderhalve maand verder cutten :)

ik zeg slechts pas op voor het woord: OVERTRAINING! :cool:

• #30.289
ik zeg slechts pas op voor het woord: OVERTRAINING! :cool:

Overtraining? Terwijl ik enhanced ben?

Ik weet het. Vorige keer deed ik het ongeveer net zo. Maar zonder enige vorm van assistance. Toen crashte
ik een maandje in de cut. Heeft een maand of 2 geduurd ook voor ik eigenlijk terug erbovenop was. En voordat
ik mijn kracht terug had nog langer.

als ik een mod was zou ik dit logje gewoon sluiten

• #30.291

Bedankt voor je bijdrage... gezien de inhoud ervan zal dat de rede zijn dat jij geen mod bent! doei! :D

Overtraining? Terwijl ik enhanced ben?

Ik weet het. Vorige keer deed ik het ongeveer net zo. Maar zonder enige vorm van assistance. Toen crashte
ik een maandje in de cut. Heeft een maand of 2 geduurd ook voor ik eigenlijk terug erbovenop was. En voordat
ik mijn kracht terug had nog langer.

Ik zou er toch voor oppassen zeker als je on bent ga je het te laat merken... of je moet je herstel periode beter maken, je cortisol levels zullen atm sky high zijn ;)

• #30.294
Ik zou er toch voor oppassen zeker als je on bent ga je het te laat merken... of je moet je herstel periode beter maken, je cortisol levels zullen atm sky high zijn ;)

Mmm... ergens een cortisol blocker zoeken dus :D

als ik een mod was zou ik jou bannen

Was dit nuweer? Wat komen haten op robke :mad:

:roflol:

ach ja, het fake natty clubje die er uit zien als stick figures hebben weer stress

True, je kunt nu best aardig doorgaan, zonder was je allang in elkaar gezakt denk ik.
Haha arme vrouw...die moet het weer ontgelden... :roflol:

Blijf gewoon lekker weg hier kleuter.

• #30.296
True, je kunt nu best aardig doorgaan, zonder was je allang in elkaar gezakt denk ik.
Haha arme vrouw...die moet het weer ontgelden... :roflol:

Ach stiekem vind ze het ook wel leuk die extra aandacht. En ook hoe mijn lichaam aan het veranderen is.
En dat mijn alchol verbruik ook een pak lager is geworden :o

• #30.298
  • #30.300
Lol neemt idd iets minder ruimte in dan die enorme potten met poeders.
Just cruising bro... ;)

Tja... je moet ooit eens stoppen hé man. En als dan je dingeling niet meer omhoog wilt. En de rest van mijn leven
zalfjes smeren lijkt me ook maar niks. Ach ja. Zijn zo van die dingen. Wat moet je er mee in the long run hé

Terug
Naar boven