- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Rob wil Rob niet op 8% zien
En Rob wilt helemaal niet zo clean eten en zoveel moeite doen om op 8% te raken 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Rob wilt helemaal niet zo clean eten en zoveel moeite doen om op 8% te raken 
Rob wil Rob niet op 8% zienEn Rob wilt helemaal niet zo clean eten en zoveel moeite doen om op 8% te raken
![]()
Ben graag

Zo laag is trouwens ook niet ideaal voor mij. Mijn huid wil niet meer mee. Zit ik met flappervel overal

Dat zou awesome zijn Rob!! Ben benieuwdHeb zo'n gevoel dat die 110 er toch nog wel eens kan uitrollen na dit programma![]()
Heb zo'n gevoel dat die 110 er toch nog wel eens kan uitrollen na dit programma![]()
Eindelijk een bw MP 
behoorlijke krachtig op je MP idd, mis ik nou biceps triceps of?
50cm armen vind ik welletjes
En ze krijgen al aardig op hun donder met mijn presses en rows/pullsThanks
Doe geen biceps of triceps50cm armen vind ik welletjes
En ze krijgen al aardig op hun donder met mijn presses en rows/pulls

vermoeden had ik al....wel een luxe, te grote armen hahah![]()

ben benieuwd hoe ver je het gaat schoppen met je cut![]()
Mezelf erbij 
110kg MP zou dan nu meer dan bodyweight zijn en dat zou wel echt sick zijn![]()
Heb zo'n gevoel dat die 110 er toch nog wel eens kan uitrollen na dit programma![]()
Huh? 5x86 = 1RM 97 theoretisch.
Niet erg hoor, ik vind het krachtverlies echt nog meevallen op dat enorme caltekort van jou.
5/5/5 week is herstel trainen in dit programmaHuh? Niks huh, die 5 reps waren alles behalve all out5/5/5 week is herstel trainen in dit programma
Als er geen + bij de target reps staan, is het gewoon easy de reps halen