AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Is it Friday already??

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.682
Heb jij een hoge maaltijd frequentie of juist een lage?

Normaal gesproken heb ik dat nooit maar bij deze cut heb ik ook last van ijzer lucht..

Ben nu maaltijd tijden aan het aanpassen omdat ik onbewust aan het vasten was :roflol:

al dat geklets over PWO's...
Ik zou er bijna nieuwsgierig naar worden

• #30.685
tsja wie weet

durf dat alleen nu niet, zo kort voor een wedstrijd

(oef en ik ben srs zo'n brave Jopie, vind die verhalen over tintelen gewoon al eng :o)

• #30.689

:D Morgen blote benen dag in BE :)

tsja wie weet

durf dat alleen nu niet, zo kort voor een wedstrijd

(oef en ik ben srs zo'n brave Jopie, vind die verhalen over tintelen gewoon al eng :o)

Haha. Tja...

Koffie.... de rest is imo geld verkwisting;)

Meh, er zijn wel een paar dingen die leuk zijn om eens te gebruiken hoor. Niet nodig, agreed, maar wel leuk :)

• #30.691
Gewoon opletten dat je niets te geks koopt imo. Niemand test positief met beta, crea, agma, citru, caf toestanden

Daar doelde ik nog geeneens op
(was nog te naïef daarover na te denken)

bedoelde meer, laat me nu maar even verder gaan zoals ik doe en geen vreemde veranderingen, vlak voor een wedstrijd.

• #30.693
Daar doelde ik nog geeneens op
(was nog te naïef daarover na te denken)

bedoelde meer, laat me nu maar even verder gaan zoals ik doe en geen vreemde veranderingen, vlak voor een wedstrijd.

Maar Nieieieieiekieieieie, denk eens aan:

Random Pre W/O supp zei:
Body Octane Game Day geeft je alles dat je nodig bent voor de zwaarste trainingen van je leven. Alle ingrediënten in Body Octane Game Day zijn niet alleen wetenschappelijk maar ook in de praktijk getest. Body Octane Game Day werkt dus niet alleen op papier maar ook in de ijzeren realiteit van de gym! Body Octane Game Day geeft je een ongelofelijke pomp, kracht en een euforisch gevoel tijdens het trainen.

• #30.696
Heb jij ergens tussen 2 maaltijden meer dan 12 uur zitten?

Scheelt niet veel toch.

Avondtrainingen heb ik om 21u nog een shake en 's morgens om 8u mijn ontbijt.
Ochtendtrainingen heb ik om 4u30 mijn carbs & amino's en avondmaal om 17u

Scheelt niet veel toch. Avondtrainingen heb ik om 21u nog een shake en 's morgens om 8u mijn ontbijt. Ochtendtrainingen heb ik om 4u30 mijn carbs & amino's en avondmaal om 17u

Vanaf ongeveer plus/minus 12 uur gaat je lichaam vasten, dus andere lichaamstoffen verbranden om energie uit te verwekken. Dat zorgt vaak voor een ijzer / aceton lucht.

7 meals per dag en 2 shakes (pre & post workout)

Living that test life :D

Maar Rob, ben je geen zombie op werk als je in cut zit en zo vroeg traint?

• #30.699
Vanaf ongeveer plus/minus 12 uur gaat je lichaam vasten, dus andere lichaamstoffen verbranden om energie uit te verwekken. Dat zorgt vaak voor een ijzer / aceton lucht.

Dat duurt wel een beetje langer hoor ;) Daarvoor moet je volledig glycogeen opgebruikt zijn. Dus spier- & leverglycogeen. Nu ja, hangt
er natuurlijk ook een beetje vanaf hoeveel glycogeen je kan opslaan

7 meals per dag en 2 shakes (pre & post workout)

Living that test life :D

Maar Rob, ben je geen zombie op werk als je in cut zit en zo vroeg traint?

Haha. Nee hoor. Waarom wel? Ik heb niet de indruk dat ik mezelf tekort doe qua voeding. Ik kan nog alles
doen zonder problemen. En als ik vroeg train, ga ik ook vroeg slapen ;) En voor de rest, lang leve cafeine :p

Terug
Naar boven