- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij een hoge maaltijd frequentie of juist een lage?
Normaal gesproken heb ik dat nooit maar bij deze cut heb ik ook last van ijzer lucht..
Ben nu maaltijd tijden aan het aanpassen omdat ik onbewust aan het vasten was![]()
al dat geklets over PWO's...
Ik zou er bijna nieuwsgierig naar worden
Morgen tochMaar het is nu al zonnig en het korte rokjes weer begint weer. Nom nom nom
al dat geklets over PWO's...
Koffie.... de rest is imo geld verkwistingal dat geklets over PWO's...
tsja wie weet
durf dat alleen nu niet, zo kort voor een wedstrijd
(oef en ik ben srs zo'n brave Jopie, vind die verhalen over tintelen gewoon al eng)
tsja wie weet
durf dat alleen nu niet, zo kort voor een wedstrijd
(oef en ik ben srs zo'n brave Jopie, vind die verhalen over tintelen gewoon al eng)

Gewoon opletten dat je niets te geks koopt imo. Niemand test positief met beta, crea, agma, citru, caf toestanden
Daar doelde ik nog geeneens op
(was nog te naïef daarover na te denken)
bedoelde meer, laat me nu maar even verder gaan zoals ik doe en geen vreemde veranderingen, vlak voor een wedstrijd.
Random Pre W/O supp zei:Body Octane Game Day geeft je alles dat je nodig bent voor de zwaarste trainingen van je leven. Alle ingrediënten in Body Octane Game Day zijn niet alleen wetenschappelijk maar ook in de praktijk getest. Body Octane Game Day werkt dus niet alleen op papier maar ook in de ijzeren realiteit van de gym! Body Octane Game Day geeft je een ongelofelijke pomp, kracht en een euforisch gevoel tijdens het trainen.
bedoelde meer, laat me nu maar even verder gaan zoals ik doe en geen vreemde veranderingen, vlak voor een wedstrijd.
3 maaltijden per dag + 1 shakeProbeer je toch eens een sample
![]()
Heb jij ergens tussen 2 maaltijden meer dan 12 uur zitten?
Scheelt niet veel toch. Avondtrainingen heb ik om 21u nog een shake en 's morgens om 8u mijn ontbijt. Ochtendtrainingen heb ik om 4u30 mijn carbs & amino's en avondmaal om 17u
Vanaf ongeveer plus/minus 12 uur gaat je lichaam vasten, dus andere lichaamstoffen verbranden om energie uit te verwekken. Dat zorgt vaak voor een ijzer / aceton lucht.
7 meals per dag en 2 shakes (pre & post workout)
Living that test life
Maar Rob, ben je geen zombie op werk als je in cut zit en zo vroeg traint?
7 meals per dag en 2 shakes (pre & post workout)
Living that test life![]()