Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ja, volgende week gaat de 5 rep cap van de assistance af en ga ik tot fail erop

Ja :( Nu ja, vanmorgen was het 108.7. Er gebeurd deze week niet veel. Vermoed dat het paasweekend en
de week ervoor wat roet in het eten heeft gegooid. Dat is was niet echt cutten wat er toen gebeurde. Nu ja,
deze week dus leeg trekken en hopelijk zakt het dan weer vanaf volgende week. Anders ga ik wat investeren
en de cardio nog opdrijven

is bij mij precies hetzelfde, geef het even een week de tijd ;)

Gewoon volhouden Rob! De ene week hou je meer vocht vast dan de andere.
Ik heb er genoeg weken tussen zitten dat ik na twee weken meet, en opeens zwaarder ben of gelijk ben gebleven, zonder dat ik iets heb veranderd / of meer heb gegeten.

Een week later ben ik dan opeens weer een kilo lichter. Gewoon eventjes aankijken!

Gewoon volhouden Rob! De ene week hou je meer vocht vast dan de andere.
Ik heb er genoeg weken tussen zitten dat ik na twee weken meet, en opeens zwaarder ben of gelijk ben gebleven, zonder dat ik iets heb veranderd / of meer heb gegeten.

Een week later ben ik dan opeens weer een kilo lichter. Gewoon eventjes aankijken!

Ik weet dat rob op een meisje lijkt, maar vrouwen verschillen zowieso al meer he? :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.724
Zeker gezien ik nogal wat ondersteuning heb uit doosjes, potjes en flesjes :p

Gewoon de progressive overdose methode toepassen

Ik weet dat rob op een meisje lijkt, maar vrouwen verschillen zowieso al meer he? :trollface:

Zeker gezien ik nogal wat ondersteuning heb uit doosjes, potjes en flesjes :p

Ik denk niet dat afvallen daarin zoveel van elkaar verschilt. Natuurlijk hebben vrouwen meer te dealen met hormonen en shit (wij hebben het immers met alles veel minder makkelijk!! Just kidding ;)). Maar neemt niet weg dat bij eenieder die afvalt af en toe het resultaat tegenvalt, of dat er meer vocht vastgehouden wordt, of dat je niet bent afgevallen om wat voor reden dan ook terwijl je wel je best doet.

Je cut niet eens natty? Pfffffffffffffffffffffffffffff. p*ssy.

Ik denk niet dat afvallen daarin zoveel van elkaar verschilt. Natuurlijk hebben vrouwen meer te dealen met hormonen en shit (wij hebben het immers met alles veel minder makkelijk!! Just kidding ;)). Maar neemt niet weg dat bij eenieder die afvalt af en toe het resultaat tegenvalt, of dat er meer vocht vastgehouden wordt, of dat je niet bent afgevallen om wat voor reden dan ook terwijl je wel je best doet.

Je cut niet eens natty? Pfffffffffffffffffffffffffffff. p*ssy.

zeg je dat ook tegen pun?

• #30.728

When in doubt, double the dose :p

Neen, want ik wil lekker sterk blijven :p En geen p*ssy weights zoals Pun moeten gebruiken :p

:roflol:

Just joking around, aangezien ik natty cut.. Wat pun hier dan opeens mee te maken heeft :o
Als ik een man was geweest, of roidz niet zoveel nadelen had (voor vrouwen) had ik het wel geweten :cool: Helaas voor mij.

Pun is wel lekker buff en shredded :eyebrow: Daar hecht ik net iets meer waarde aan dan heavy weights :$

Just joking around, aangezien ik natty cut.. Wat pun hier dan opeens mee te maken heeft :o
Als ik een man was geweest, of roidz niet zoveel nadelen had (voor vrouwen) had ik het wel geweten :cool: Helaas voor mij.

Pun is wel lekker buff en shredded :eyebrow: Daar hecht ik net iets meer waarde aan dan heavy weights :$

ik denk dat kimmona je daarin wel kan helpen.

heavy werk weer, doe je nou voor elke oefening wat opwarmwerk of alleen in het begin?

• #30.735

I know ;)

Bwah, voor te cutten heb je geen roids nodig ;)

just like a strap on, all show and no go

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

heavy werk weer, doe je nou voor elke oefening wat opwarmwerk of alleen in het begin?

Voor de training doe ik wat raises, rows, nu ja, basically alle bewegingen die ik in de training ga doen zeg maar.
Met enkel bar of ultra light weights. Net genoeg reps dat ik een goede doorbloeding voel

Lol serieus?? Heeft ze al een baard ondertussen en een kaaklijn van beton??

Ik moet eerlijk toegeven dat ze wel aanzienlijk massa heeft gegained.
Wil haar natuurlijk ook niet afkraken :o ieder z'n eigen. Ik vind dat ze in haar gezicht wel vermannelijkt is.

Nou was ze sowieso al niet om over naar huis te schrijven... Het is een hompje vlees geworden met 0,0 definitie en bijbehorende kaaklijn.

Maar ik bemoei niet :o

Terug
Naar boven