- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plan Update: wel, een beetje sneller dan verwacht word volgende week mijn zaakje geknipt en gebonden.

Thanks
Tja. Door de vrouw haar vroegere kanker en haar medicatie die ze nu neemt is het uitgesloten dat ze zwanger
mag worden. Ze mag ook geen anti conceptie nemen omdat haar tumoren hormoon gevoelig zijn. Dus ja,
het is wel eens leuk om haar ergens op haar lijf vol te blaffen. Maar het is altijd wel een troep![]()

Merk je daar veel van, van die operatie? Hormoonlevels die zakken?

Buiten dat er enkel prostaatJongens... mijn ballen gaan er niet af hé
Ze knippen gewoon de zaadleiders door en binden ze af. Zodat er geen zaad meer naar buiten kan en het
eigenlijk 'vergaat' in je lichaam. Voor de rest heeft het geen invloed op ietsBuiten dat er enkel prostaat
vocht naar buiten gespoten word ipv zwemmertjes
Heftig.. Dus geen kleine robértjes meer?
Heeft dat geen enkel invloed op 't komen (t gevoel dan)? Dat is wel chill, hoop dat het zo is!

Tja. Door de vrouw haar vroegere kanker en haar medicatie die ze nu neemt is het uitgesloten dat ze zwanger
mag worden. Ze mag ook geen anti conceptie nemen omdat haar tumoren hormoon gevoelig zijn. Dus ja,
het is wel eens leuk om haar ergens op haar lijf vol te blaffen. Maar het is altijd wel een troep
Heftig.. Dus geen kleine robértjes meer?
Heeft dat geen enkel invloed op 't komen (t gevoel dan)? Dat is wel chill, hoop dat het zo is!
maar je bent nu toch al bezig met chemische castratie?
![]()

Punjab z'n jimmies worden dus binnenkort ook geritseld als ik het zo hoor?

Euhm... nu je het zegt. Best geil. More protein!
En geen idee. Ik hoop van niet.
Ik had over het "Zwanger MAG worden" heengelezen.. ik dacht dat het niet meer kon. Damn.
Sterkte.

Geen idee of het nog kan...
Bij de eerste stopte ze met haar medicatie en haalde ze haar uit haar kunstmatig opgewekte menopauze. Wonder boven wonder hadden
we toen haast gelijk prijs. Paar jaar later toen we voor een 2de probeerde, stopte ze met haar medicatie en boem, herviel ze. Begon de
hele weg opnieuw.
Dus ja, nu denken we: "we hebben geluk gehad met de eerste, een tweede zit er voor ons niet in"
Ongelofelijk. Zou dat risico ook niet nog een keer durven nemen.
Je moet tevreden zijn met wat je hebt, maar ook met wat je niet hebt 
En wat als je op je 40ste besluit dat het tijd is voor een andere vrouw? (jaar of 22) die wel kids wilt? Dan ben je fucked![]()
Ik ben nu 37 bro en zie het nu al niet meer zitten om 's nachts op te staan voor pampers en eten te geven.