- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet eens naar gekeken
Herkenbaar....![]()
Wat Sanne zegt had ik met Michelle Lewin...te erotisch blijkbaar![]()

niet eens naar gekeken
Wel de enige persoon van 100+kg die ik ken die minder dan 3000 kcals eet.
VEEL minder![]()
Hoe ben jij normaal gesproken met zweten?
Mijn 1e keer muscle tech supps trenmania was ik lopende douche lol.
Haha. Tja... mijn lijf is mijn lijf. Is altijd zo geweest.

En een pump die ik al even niet meer gevoeld heb

Plan Update: wel, een beetje sneller dan verwacht word volgende week mijn zaakje geknipt en gebonden.
Volgens de dok zou ik maandag wel terug op de been zijn. Dus ga ik volgende week ma/di/wo/do mijn 1RM's testen.
Weekje vroeger dan gepland en helaas met ochtend trainingen. Dan de weer erachter een soort van deload doen.
En dan weer knallen

Zoals ik je al gezegd heb, na een week kan je de boel wel weer zwaar belasten. Na een paar dagen weer op de been zoals je arts je voorschrijft is letterlijk weer op de been, als in je werk doen. Squatten en deadliften is iets heeeeeel anders.maandag 20u00 training
Pre w/o Supp: Amino Pump (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Monster Pak; ECGC (1.200mg); D3 5000iu
Trainingstijd: 56min
Bodyweight: 110kg
Comments: lekker getraind zegEn een pump die ik al even niet meer gevoeld heb
![]()
Als er iets is wat er vooruit gaat is het mijn side delts. Die staan iedere training wat boller.
![]()
Plan Update: wel, een beetje sneller dan verwacht word volgende week mijn zaakje geknipt en gebonden.
Volgens de dok zou ik maandag wel terug op de been zijn. Dus ga ik volgende week ma/di/wo/do mijn 1RM's testen.
Weekje vroeger dan gepland en helaas met ochtend trainingen. Dan de weer erachter een soort van deload doen.
En dan weer knallen
---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------
Haha. Tja... zoals ik al vaak heb gezegd... ik heb zelfs jaren op 800kcal geleefd. En toen sportte ik ook![]()

hum was bij mij wel anders, ik heb 2 wkn geen benen kunnen doen... beetje upper body![]()
Zoals ik je al gezegd heb, na een week kan je de boel wel weer zwaar belasten. Na een paar dagen weer op de been zoals je arts je voorschrijft is letterlijk weer op de been, als in je werk doen. Squatten en deadliften is iets heeeeeel anders.![]()

Thanks
Tja. Door de vrouw haar vroegere kanker en haar medicatie die ze nu neemt is het uitgesloten dat ze zwanger
mag worden. Ze mag ook geen anti conceptie nemen omdat haar tumoren hormoon gevoelig zijn. Dus ja,
het is wel eens leuk om haar ergens op haar lijf vol te blaffen. Maar het is altijd wel een troep![]()

nice bench rob, succes met je zaakje, heb gehoord dat het niet prettig is naderhand![]()
Toen ik mijn neus tussenschot heb laten smaller maken & 
nice training man, ik zou toch wat oppassen met squats en deadlifts.

Duidelijk bro...lol mooi verwoord trouwens, het is nog geen half negen en het gaat alweer over vol blaffen![]()

Huh...is er een reden dat je van het zaakje af moet? Buiten de rotzooi om dan?
En ik geen zin heb om met een penisballon te neuken telkens.rip zaakje.
Lekker sterke training dat wel!
Wanneer worden de borsten getransplanteerd?
Ik heb ze al moobs dus ja. Eigenlijk is het niet nodig