AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

En wat vetjes? 12 gr is wel erg weinig nie?:p

Hoe ben jij normaal gesproken met zweten?

Mijn 1e keer muscle tech supps trenmania was ik lopende douche lol.

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.984
Herkenbaar....:(

Wat Sanne zegt had ik met Michelle Lewin...te erotisch blijkbaar ???

It's a sad day als je er geen mooie vrouwen meer gepost mogen worden. Beetje zoals die aardappels op het
werk die klagen over mooie vrouwen met een lekker sexy jurkje op het werk. WTF !

Niet flink wat eiwit erbij doen? Kilo kwark ofzo :p

Waarom? Gaat toch lekker zo :)

En wat vetjes? 12 gr is wel erg weinig nie?:p

Zijn ook dagen dat ik zalm eet met pijnboompitten. Liggen de kcals & vetten ook wat hoger

:roflol: niet eens naar gekeken

Wel de enige persoon van 100+kg die ik ken die minder dan 3000 kcals eet.

VEEL minder :p

Haha. Tja... mijn lijf is mijn lijf. Is altijd zo geweest. Ik kan gruwelijk veel eten. Maar als ik het doe, word ik
moddervet. Niks aan te doen.

Hoe ben jij normaal gesproken met zweten?

Mijn 1e keer muscle tech supps trenmania was ik lopende douche lol.

Haha. Owh boy... idd. Ik ben ook een lokale regenbui zodra ik beweeg.

• #30.986
maandag 20u00 training

Pre w/o Supp: Amino Pump (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Monster Pak; ECGC (1.200mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 56min
Bodyweight: 110kg

Comments: lekker getraind zeg :) En een pump die ik al even niet meer gevoeld heb :)
Als er iets is wat er vooruit gaat is het mijn side delts. Die staan iedere training wat boller.

Untitled.jpg - 374603

Plan Update: wel, een beetje sneller dan verwacht word volgende week mijn zaakje geknipt en gebonden.
Volgens de dok zou ik maandag wel terug op de been zijn. Dus ga ik volgende week ma/di/wo/do mijn 1RM's testen.
Weekje vroeger dan gepland en helaas met ochtend trainingen. Dan de weer erachter een soort van deload doen.
En dan weer knallen

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

Haha. Tja... zoals ik al vaak heb gezegd... ik heb zelfs jaren op 800kcal geleefd. En toen sportte ik ook :)

Goeie tren!
Feels voor je zaakje :(

Lkkr bp maat.

Rip zaakje

Plan Update: wel, een beetje sneller dan verwacht word volgende week mijn zaakje geknipt en gebonden.
Volgens de dok zou ik maandag wel terug op de been zijn. Dus ga ik volgende week ma/di/wo/do mijn 1RM's testen.
Weekje vroeger dan gepland en helaas met ochtend trainingen. Dan de weer erachter een soort van deload doen.
En dan weer knallen

hum was bij mij wel anders, ik heb 2 wkn geen benen kunnen doen... beetje upper body;)

maandag 20u00 training

Pre w/o Supp: Amino Pump (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Monster Pak; ECGC (1.200mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 56min
Bodyweight: 110kg

Comments: lekker getraind zeg :) En een pump die ik al even niet meer gevoeld heb :)
Als er iets is wat er vooruit gaat is het mijn side delts. Die staan iedere training wat boller.

Untitled.jpg - 374604

En dan weer knallen

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

Haha. Tja... zoals ik al vaak heb gezegd... ik heb zelfs jaren op 800kcal geleefd. En toen sportte ik ook :)
Zoals ik je al gezegd heb, na een week kan je de boel wel weer zwaar belasten. Na een paar dagen weer op de been zoals je arts je voorschrijft is letterlijk weer op de been, als in je werk doen. Squatten en deadliften is iets heeeeeel anders. ;)

• #30.991
Goeie tren!
Feels voor je zaakje :(

Thanks

Tja. Door de vrouw haar vroegere kanker en haar medicatie die ze nu neemt is het uitgesloten dat ze zwanger
mag worden. Ze mag ook geen anti conceptie nemen omdat haar tumoren hormoon gevoelig zijn. Dus ja,
het is wel eens leuk om haar ergens op haar lijf vol te blaffen. Maar het is altijd wel een troep :p

Thanks

hum was bij mij wel anders, ik heb 2 wkn geen benen kunnen doen... beetje upper body;)

Ja, hoorde ook al zoiets. Hopelijk wel wat cardio...

Zoals ik je al gezegd heb, na een week kan je de boel wel weer zwaar belasten. Na een paar dagen weer op de been zoals je arts je voorschrijft is letterlijk weer op de been, als in je werk doen. Squatten en deadliften is iets heeeeeel anders. ;)

Tja. Hij zag gelijk dat ik zwaar lifte en volgens hem kon ik gewoon maandag weer aan de bak... misschien
met een zooi pijnstillers in mijn mik :p

nice bench rob, succes met je zaakje, heb gehoord dat het niet prettig is naderhand:P

nice training man, ik zou toch wat oppassen met squats en deadlifts.

Thanks

Tja. Door de vrouw haar vroegere kanker en haar medicatie die ze nu neemt is het uitgesloten dat ze zwanger
mag worden. Ze mag ook geen anti conceptie nemen omdat haar tumoren hormoon gevoelig zijn. Dus ja,
het is wel eens leuk om haar ergens op haar lijf vol te blaffen. Maar het is altijd wel een troep :p

Duidelijk bro...lol mooi verwoord trouwens, het is nog geen half negen en het gaat alweer over vol blaffen :roflol:

• #30.995
nice bench rob, succes met je zaakje, heb gehoord dat het niet prettig is naderhand:P

Thanks

En geen probleem man. Komt helemaal goed :p Toen ik mijn neus tussenschot heb laten smaller maken &
slijmvliezen laten wegbranden stond ik ook gelijk terug in de gym. Bloed zeikte aan mijn neus uit, maar ik
had wel getraind :)

nice training man, ik zou toch wat oppassen met squats en deadlifts.

Ik kijk het even aan. Hopelijk komen er volgende week een paar PR's uit de bus en dan kan ik met gerust
gemoed een weekje deloaden :)

Duidelijk bro...lol mooi verwoord trouwens, het is nog geen half negen en het gaat alweer over vol blaffen :roflol:

Sorry Rambo... ejaculeren bedoel ik natuurlijk :p

Huh...is er een reden dat je van het zaakje af moet? Buiten de rotzooi om dan?

rip zaakje.

Lekker sterke training dat wel! :thumbs:

Wanneer worden de borsten getransplanteerd?

• #30.999
Das idd een stuk meer beschaafd ;)

Je bent toch een verlegen jongetje soms hé :p

Huh...is er een reden dat je van het zaakje af moet? Buiten de rotzooi om dan?

Dat er zeker geen ongelukjes mogen gebeuren ;) En ik geen zin heb om met een penisballon te neuken telkens.

rip zaakje.

Lekker sterke training dat wel! :thumbs:

Wanneer worden de borsten getransplanteerd?

Thanks

:roflol: Ik heb ze al moobs dus ja. Eigenlijk is het niet nodig :p

Terug
Naar boven