- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Geen idee eigenlijk... maar met al dat grip werk dat die doet, is het binnenkort plattelul.com
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee eigenlijk... maar met al dat grip werk dat die doet, is het binnenkort plattelul.com

Ik zie de krantenkoppen al: "Dordtenaar knijpt eigen penis fijn"
Whahaha, gaat lekker hier!
Maarre Rob...ontzettende jeuk hebben..en dan nog 3g beta alanine erop gooien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

min

min
kg
Dan gaat alles op het gemakje hé 
Cut op zijn gat? Beetje in de tuin gezeten met een biertje en BBQ? Of trek ik nu verkeerde conclusies?
Maar goed, terugtrekken, hergroeperen en weer in de aanval 
Keep it up Rob!! Nog even doorknallen met die cut, het zou zonde zijn niet het maximale eruit te halen!
Maar goed, zeg maar een 2 weken onderbreking vanJa, ik weet het man. Maar het is al fucking lang nuMaar goed, zeg maar een 2 weken onderbreking van
het cutten... Nu terug aan de slag voor de laatste 48 dagen. Dat moet nog wel lukken.
Yups. De rek is er wel wat uit nu. Maar goed, de tre zal volgende week wel inkicken.

Tijd om dus
Ja, ben ook een hele vochtballon plots. Kreeg mijn horloge haast niet over mijn hand vanmorgenTijd om dus
alles wat cleaner te gaan doen weer
Ja 400. En de TC nog steeds op 500. Power lijkt wat beter te zijn, conditie ongeveer hetzelfde.
Lol das niet zo gek he als je beetje losgaat met eten![]()
Dat moet samen toch nog wel wat doen de laatste paar weken.