- Waardering
- 23.864
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ja. Mijn buikomtrek is toch nog steeds hetzelfde. Dus schade is er niet echt geweest van die 2 weken
Ja, iets doet het al wel hoor. Merk het aan de kleine dingen bij mezelf.

Ja is helemaal niet gek, glycogeen en vocht vasthouden. Het zou me niet verbazen eens je weer flink strak eet dat je er in een dag een paar kilo uitplast.

Dan valt het reuze mee idd
Grote handen hebben misschien andere oorzaak? Groei celltech?![]()
Heb wel last van de vingers. Kan duiden op een verhoogde IGF...herkenbaar robbie, nou weer even herpakken en knallen![]()

Haha. Het is geen HGH hé manHeb wel last van de vingers. Kan duiden op een verhoogde IGF...

Lol dacht zal het nog subtiel proberen neer te pennen maar HGH idd
Zou toch kunnen dat je het erbij zet![]()
Zeker gezien de meeste dan ook nog eens gewoon fake is.Als ik niet twee mooie trainingen had gezien, zou ik denken dat ik echt in Junkyboy zijn log lag te lezen!
Succes Rob! ����

Haha. Nee man, dat zit niet in mijn budgetZeker gezien de meeste dan ook nog eens gewoon fake is.
Of ondergedoseerd. Is het gewoon zonde om zoveel geld daaraan te spenderen. Moest ik nu goedkope
pharmagrade ofzo vinden...

Sinds wanneer heb jij een budget? Dacht dat jij zo'n rijke belg was?![]()

Sinds mijn vrouw een peperdure vakantie heeft geboekt![]()
Laat jij je vrouw zomaar geld uitgeven dan? Mijne krijgt gewoon zakgeld.
Zolang mijn Visa werkt, vind ik alles best 
Sorry 
Ik weet vaak niet eens hoeveel geld we hebbenZolang mijn Visa werkt, vind ik alles best
![]()