AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

04.45 :eek:
Hoe laat ga je dan naar bed?

Goed dat je weer back on track bent :)

Wat een buffel ben je toch ook he. t*ring vroeg op en dan zulke gewichten verplaatsen wow.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.424
Netjes Robke! Knallen met die anaballen! (Of zoiets motiverends)

Flinke training voor de vroege morgen rob.

• #31.431
Beste gewichten

En die cheat maakt denk ik niet zoveel uit, als je daardoor maar meer motivatie kan vinden om het door te zetten. Hoelang nog?

• #31.433
Beste gewichten

En die cheat maakt denk ik niet zoveel uit, als je daardoor maar meer motivatie kan vinden om het door te zetten. Hoelang nog?

Ja, nu heb ik idd weer terug zin erin :) Nog 77 dagen :) Waarvan nog 53 met burners :)

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

dinsdag 04u45 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak; ECGC (1.200mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 65min
Bodyweight: 105kg

Comments: voelde allemaal wel ok. Nergens last van. Natuurlijk had ik mijn 1RM's niet moeten verhogen voor mijn
lb deze cycle. Maarja... even terug naar beneden stellen tot ik weer helemaal in orde ben :)

Untitled.jpg - 375904

Die SSB calf raises zijn stiekem best ziek, wat meten je kuiten?

• #31.435
Fuark 47 cm kuiten zijn (op jouw lengte) echt bruut!

En wat meten je benen? nu we toch op de vraagtoer zijn :P

• #31.437
Ongeveer in het midden van mijn been 68. Echt aan mijn lies gemeten iets van een 72
Ben benieuwd wat er van overblijft na je cut. Ben nu ik weer clean ben gaan eten al 3-4 cm kwijtgeraakt :( Ben bang voor de cut straks wat dat betreft.

flinke kuiten breeje

• #31.440
Ben benieuwd wat er van overblijft na je cut. Ben nu ik weer clean ben gaan eten al 3-4 cm kwijtgeraakt :( Ben bang voor de cut straks wat dat betreft.

Ja, mijn benen zijn idd wat minder geworden. Armen lijken hetzelfde te blijven. Borst en schouder omtrek is zelfs wat toegenomen ;)

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Thanks malle smalle

Terug
Naar boven