MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ik hou helemaal niet van die troep die je slikt, maar weet ook niet zo net of het daar allemaal aan ligt. Je pogingen om enkele PR's te zetten tijdens behoorlijk cutten en op flink nivo doortrainen, gaat iemand ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk. Even pauze, refeeden en herpakken geen idee?

Ik vind het wel komisch dat een paar mensen hier tren vergif noemen, maar test niet. Alles is namelijk vergif, als de dosis maar hoog genoeg is. Dus ook test. Drink maar eens 10 liter water in een half uur, ben je ook dood.

Ik vind het wel komisch dat een paar mensen hier tren vergif noemen, maar test niet. Alles is namelijk vergif, als de dosis maar hoog genoeg is. Dus ook test. Drink maar eens 10 liter water in een half uur, ben je ook dood.

goeie vergelijking lol

Lol wat een vergelijking idd :roflol:

Test is een lichaamseigen stof en tren zeker niet. Tren daar moet je tegen kunnen, het is echt een raar goedje. Als je ze allebei in normale doseringen neemt heb je toch vaker last van sides van de tren dan van test. Sommige mensen worden er gewoon mentally crazy van...

Robke alles goed verder?

Lichaamseigen maakt een stof niet minder giftig/gevaarlijk. Daarom nam ik water als voorbeeld, veel 'lichaamseigener' dan water bestaat er niet. Geen enkele stof is inherent ongevaarlijk, de dosis is maakt het vergif.

Ook de bekende bijwerkingen van tren hebben niet veel te maken met het niet-lichaamseigene. Er zijn ook synthetische verbindingen denkbaar die minder bijwerkingen dan test geven, en zelfs van alleen test raken er mensen van het padje.

Wat een roid experts hier man. Hoe komen jullie aan die info?

Ik heb dit nooit interessant gevonden omdat ik toch niets doe met die info.
Dat is tevens de reden waarom ik nooit boeken of internet heb afgezocht naar de geheimen van kantklossen.

Ik heb dit nooit interessant gevonden omdat ik toch niets doe met die info.
Dat is tevens de reden waarom ik nooit boeken of internet heb afgezocht naar de geheimen van kantklossen.

Je weet niet wat je mist bro....................kantklossen is fkn epic :cool:

Crakie heeft wel gelijk.

En als je met je hoofd 10x tegen een betonnen muur ramt ben je ook dood. Dus je hoofd gebruiken is ook gevaarlijk.

Beterschap Robke! Las dat je weer zetel-dienst had!

Lichaamseigen maakt een stof niet minder giftig/gevaarlijk. Daarom nam ik water als voorbeeld, veel 'lichaamseigener' dan water bestaat er niet. Geen enkele stof is inherent ongevaarlijk, de dosis is maakt het vergif.

Ook de bekende bijwerkingen van tren hebben niet veel te maken met het niet-lichaamseigene. Er zijn ook synthetische verbindingen denkbaar die minder bijwerkingen dan test geven, en zelfs van alleen test raken er mensen van het padje.

Maandje of wat test only en geen last en nu paar weken tren en het is gelijk gebeurd.
Waar zou het door komen dan denk je?

Terug
Naar boven