XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Zo, wijd en dik! Daar zit wel wat massa op.

Dikke rug man!

Ik geloof niet zo zeer in 'de vetverbrandingszone' Ik geloof in kcals verbranden ;)
Voor ons misschien niet zo van belang (of efficiënt voor onze doelen, dan volstaat HI(I)T), maar deze zone bestaat wel degelijk - Voornamelijk duursporters merken hier erg veel effect van. Lichaam gaat efficiënter om met energie putten uit de vet voorraad, welke natuurlijk veel groter is dan de koolhydraten (glycogeen) in je lichaam. Sporters met een goed ontwikkeld duurvermogen (= veel in die zone trainen) kunnen dus veel langer energie uit hun lichaam putten dan mensen met een laag duurvermogen.
Maar dat is voor jou waarschijnlijk ook niet veel nieuws :P

Dat is wel echt een bazige rug ja.. Die wijdte, maar vooral ook die dikte. Sick!
Armen die daar bij staan zijn ook niet mis. Enneh, waar is je taille gebleven man!?

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.624

:cool:

Thanks

Zo, wijd en dik! Daar zit wel wat massa op.

Mag ook wel na al die rows door de jaren :)

Thanks

Voor ons misschien niet zo van belang (of efficiënt voor onze doelen, dan volstaat HI(I)T), maar deze zone bestaat wel degelijk - Voornamelijk duursporters merken hier erg veel effect van. Lichaam gaat efficiënter om met energie putten uit de vet voorraad, welke natuurlijk veel groter is dan de koolhydraten (glycogeen) in je lichaam. Sporters met een goed ontwikkeld duurvermogen (= veel in die zone trainen) kunnen dus veel langer energie uit hun lichaam putten dan mensen met een laag duurvermogen.
Maar dat is voor jou waarschijnlijk ook niet veel nieuws :P

Dat is wel echt een bazige rug ja.. Die wijdte, maar vooral ook die dikte. Sick!
Armen die daar bij staan zijn ook niet mis. Enneh, waar is je taille gebleven man!?

Je hebt daar wel een punt. Maar helaas pindakaas cardio'en we bijna nooit meer dan een uur. Dus ja :)

Taille heb ik naar voren geduwd door mijn buik uit te puilen :roflol:

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Woensdag 18u30 - Cardio Stationary bike & Power stepper: 40min @ 130hbpm

donderdag 04u45 training

Pre w/o Supp: niks
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: niks

Trainingstijd: 82min
Bodyweight: 105kg

Comments: geen idee wat er aan de hand is, maar alles ging super easy :D

Untitled.jpg - 376756

moet je kijken waar een beetje rust wel niet goed voor is :D

Die rug :eek:
En dikke OHP en lateral raises ook :o

• #31.628
Prima rug! :D

Een beste rug laat je even zien op de vorige pagina Rob!

Goed kleurtje ook!:thumbs:

• #31.631
geen mela?

• #31.633
dikke rug man, en goed bruin ouwe negert!

Leuke foto poepie... je kan ook gelijk zien waar die achterlijke zware mp's vandaan komen!

• #31.636
Goede training :cool:

stronk rug

Terug
Naar boven