AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Ja nou, we leven op DBB in een wereldje waar we denken dat we allemaal gezond en goed bezig zijn. Maar nee,
een gram caf per dag is gewoon teveel voor een normale mens :p Denk als je eens een stapje terug doet en bekijkt wat
we allemaal binnenspelen, het eigenlijk helemaal niet zo gezond is :p Maar wel leuk natuurlijk :D

Doe ik nou toch ;) Nu ja, semi deload. Heb mijn gewichten 10% laten zakken en doe niks wat ook maar zwaar lijkt :)

Wandelen gaat niet :( Kan het zoontje niet alleen in zijn bed laten liggen ;)

Dat heb ik al vaker gezegd, iedereen druk bezig met Kcal, E/K/V tellen micro's bigroz... maar de rest van de "zooi" caff etc etc tellen ze niet.

Dat zijn gewoon dingen die je niet nodig hebt, mind set is 99,9% het krachtigste supp :cool:

Ik zou zelf op 55-60% van mn 1 rpm gaan zitten Rob, zo ben je veel eerder terug waar je hoor te zijn. En wandelen kan altijd he :D

Ben ik eventjes niet meer zo van de logjes lezen, zie ik dit!

Heavy shit Rob! Denk goed om jezelf en maar even lekker rustig aan! Luisteren naar je lichaam en goed te tijd geven om te herstellen.

Mooi naar :( Hopelijk ben je er gauw weer bovenop.

Sterkte :kiss:

Grammetje cafeine gaat nog wel toch? Is niet weinig, maar ook niet meer dan vijf stevige koppen koffie. Denk toch meer aan je extreme caltekort als oorzaak. Plus de Celltech, waardoor je wel sterker wordt, maar je CNS dat wel moet bijhouden natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.604
Dat heb ik al vaker gezegd, iedereen druk bezig met Kcal, E/K/V tellen micro's bigroz... maar de rest van de "zooi" caff etc etc tellen ze niet.

Dat zijn gewoon dingen die je niet nodig hebt, mind set is 99,9% het krachtigste supp :cool:

Ik zou zelf op 55-60% van mn 1 rpm gaan zitten Rob, zo ben je veel eerder terug waar je hoor te zijn. En wandelen kan altijd he :D

Wandelen is buiten uncy Screw. Zoontje slaapt binnen :) Trainen gebeurd als de zoon slaapt. En ter plekke
gaan stappen? Nee bedankt :p Sta ik liever op mijn step of zit ik op mijn fiets.

Ben ik eventjes niet meer zo van de logjes lezen, zie ik dit!

Heavy shit Rob! Denk goed om jezelf en maar even lekker rustig aan! Luisteren naar je lichaam en goed te tijd geven om te herstellen.

Mooi naar :( Hopelijk ben je er gauw weer bovenop.

Sterkte :kiss:

Komt wel goed meid. Onkruid vergaat niet. Tenzij met Round Up :p Thanks :kiss:

Grammetje cafeine gaat nog wel toch? Is niet weinig, maar ook niet meer dan vijf stevige koppen koffie. Denk toch meer aan je extreme caltekort als oorzaak. Plus de Celltech, waardoor je wel sterker wordt, maar je CNS dat wel moet bijhouden natuurlijk.

Aardige bakken koffie bij jullie :D Maar heb het dan over een grammetje caf bovenop alles ;) Ik dronk ook 5 a 7 koppen koffie op het werk ;)
Nog wat ECGC erbij, pre w/o. En dan nog wat capjes caf :p

Ja, kan natuurlijk ook allemaal. Het zal wel een combinatie geweest zijn van alles. Ach ja, no harm done.
Hopelijk :p Volgende keer beter :p

130 hbpm, zit ook mooi in de zone voor vetvebranding. Wordt wel pas effectief als je voor langere tijd in die zone zit geloof ik.

Ja nou, we leven op DBB in een wereldje waar we denken dat we allemaal gezond en goed bezig zijn. Maar nee,
een gram caf per dag is gewoon teveel voor een normale mens :p Denk als je eens een stapje terug doet en bekijkt wat
we allemaal binnenspelen, het eigenlijk helemaal niet zo gezond is :p Maar wel leuk natuurlijk :D

Denk dat het reuze meevalt, ik drink ook geen koffie :p Doe meestal 1 cap bij ontbijt en in pwo zit ook nog wat ;) (heb ook zonder tegenwoordig;))
Als ik dan kijk wat bv collega's op een dag naar binnen schuiven aan koffie, cola, slecht eten en peuken...en niet bewegen...

2 bakken koffie per dag en meer niet, mijn lichaam kan echt niet tegen veel cafeine, laat staan tegen pwo's :roflol:

• #31.608
130 hbpm, zit ook mooi in de zone voor vetvebranding. Wordt wel pas effectief als je voor langere tijd in die zone zit geloof ik.

Ik geloof niet zo zeer in 'de vetverbrandingszone' Ik geloof in kcals verbranden ;)

Denk dat het reuze meevalt, ik drink ook geen koffie :p Doe meestal 1 cap bij ontbijt en in pwo zit ook nog wat ;) (heb ook zonder tegenwoordig;))
Als ik dan kijk wat bv collega's op een dag naar binnen schuiven aan koffie, cola, slecht eten en peuken...en niet bewegen...

Ja nou. Bij mij is dat wel anders. 's Morgens vaak een kop dubbele espresso, dan naar het werk met Monster
in de auto. Op het werk dan nog een kop 5 koffie. Blik cola light. Bij het naar huis komen, dubbele espresso.
Dat was gewoon standaard. Zonder de cafeine in mijn supps :p

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

2 bakken koffie per dag en meer niet, mijn lichaam kan echt niet tegen veel cafeine, laat staan tegen pwo's :roflol:

Ja, maar jij bent nog maar net 15 ofzo :p

Jij hebt ook een raar lichaam :trollface:

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Ja nou. Bij mij is dat wel anders. 's Morgens vaak een kop dubbele espresso, dan naar het werk met Monster
in de auto. Op het werk dan nog een kop 5 koffie. Blik cola light. Bij het naar huis komen, dubbele espresso.
Dat was gewoon standaard. Zonder de cafeine in mijn supps :p

Lol ok dat is wel iets extremer idd :roflol:
Gaat wel richting de 2 gram ed :D

Dat je je cafeïnecaps niet snoof ;)

• #31.612
  • #31.614
Pff dat je het trekt in deze situatie om zo vroeg op te staan voor 40 min cardio :bow:

Ja nou, het is eerder film kijken dan cardio :roflol: Ik zweet we wat, maar daarmee is alles gezegd :D Zit nu
aan de 4de Transformer film. Valt een beetje tegen tov de andere 3 :)

• #31.615
Poging tot backpose

uploadfromtaptalk1432740719573.jpg - 59643

:eek: zo dan....
best ruggetje meneer rob

• #31.618
Mooi wijde rug bro :thumbs:

Staat er goed bij rob

Terug
Naar boven