XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.581
Precies! Bankhangen zorgt er alleen maar voor dat je verder in een neerwaartse spiraal komt en dat is net het laatste wat je wilt. Ken wel een aantal mensen die hier de neiging naar hebben en zodra het bankhangen ingezet wordt, wordt het zelfmedelijden alleen maar meer.
Gewoon dingen ondernemen (met je zoon, in huis of lekker sporten) en dan ben je er vast zo weer bovenop :)

En ik ben ook gewoon een lui varken eigenlijk :p Eens ik op de bank zit, kom ik er niet meer vanaf. Moest ik
een maand niks moeten doen, ik weet niet eens of ik dan wel opnieuw zou beginnen

Lekkere tren alsnog Rob!
Sterkte maatje

Thanks sweety :kiss:

Zit wat in inderdaad! Een actief persoon op volledig inactief zetten is een no-go IMO!

Echter zou ik wel uitkijken met te zwaar trainen..beetje meer pompen als een ouwe bodybuilder:thumbs:

Ja, beetje een valkuil. Maar goed, eerlijkheid gebied mij ook te zeggen dat ik me verzwakt voel. Op mijn UB
valt het nog mee, maar mijn LB is gewoon trashed. Maar goed, ik zit ook nog op therapeutische dosis. Dus
blijf wel goed vol staan in de spiegel. Dat schept ook wel wat moed :)

Van intensief trainen naar volledige rust is niet alleen mentaal maar ook lichamelijk onwenselijk lijkt me. Echter blijft natuurlijk wel de nadruk op het rustige van het trainen om fysiek wel de mogelijkheid te creëren te herstellen ;).
Hoop dat rustiger aan doen snel vruchten af gaat werpen.

Toch lekker bezig geweest iig :)

• #31.584
Van intensief trainen naar volledige rust is niet alleen mentaal maar ook lichamelijk onwenselijk lijkt me. Echter blijft natuurlijk wel de nadruk op het rustige van het trainen om fysiek wel de mogelijkheid te creëren te herstellen ;).
Hoop dat rustiger aan doen snel vruchten af gaat werpen.

Ach, ik heb van de dok wat valium gekregen. Dus alles gaat rustig :roflol:

Toch lekker bezig geweest iig :)

Het ijzer kruipt waar het niet kruipen kan :p

Valium pre Workout?

kruipend ijzer....
sounds scary

• #31.587
  • #31.589
Haha. Nee man. Pre bed ;) Naar het schijnt zou dat helpen om de boel sneller te 'ontladen'. Maar door de dag
voel ik me precies er ook wel wat suffer door. Ofwel door het gebrek aan cafeïne :p

Stim junkies club oprichten dan maar?!:o

11287805_811281168939934_1532244619_n.jpg - 376672

• #31.591
  • #31.594
Van form en techniek lijk je nog wel verstand te hebben.
En van hoe het niet moet leer ik ook ;)

Thanks ;)

Zo waar dat citaat...echter..:o

Ja man. En het is niet dat hij nergens van weet. Hij weet wat ik allemaal doe. En veroordeeld er niets van.
Volgens hem moet je je moet gewoon je lichaam resetten. En cafeine is goed en wel, maar zeker nooit op dagelijkse basis.

Tja. Ik weet het ook niet. Ik vind cafeine ook leuk. Maar het is wel waar wat hij zegt. Ik zat dagelijks op
meer dan een gram cafeine. En was vaak nog moe. Dus knalde ik er nog maar een cap in. En 's avonds
raak je dan niet echt in een diepe slaap. Dus de dag erop, hoppa!

• #31.595
Gisterenavond 18u30: 20min cardio @ 130hbpm
Vanmorgen 05u10: 40min cardio @ 130hbpm

Tja. Ik weet het ook niet. Ik vind cafeine ook leuk. Maar het is wel waar wat hij zegt. Ik zat dagelijks op
meer dan een gram cafeine. En was vaak nog moe. Dus knalde ik er nog maar een cap in. En 's avonds
raak je dan niet echt in een diepe slaap. Dus de dag erop, hoppa!
Zet me toch weer aan het denken! Want ik herken me hier behoorlijk in..!

Gisterenavond 18u30: 20min cardio @ 130hbpm
Vanmorgen 05u10: 40min cardio @ 130hbpm
Netjes, netjes!:thumbs:

• #31.597
Zet me toch weer aan het denken! Want ik herken me hier behoorlijk in..!

Netjes, netjes!:thumbs:

Je moet voor de gein maar eens alles uitrekenen wat je binnen krijgt ;) Dus koffie, thee, cola, pre w/o, het zit
zelfs in mijn multi vit Monster Pak zag ik. En dan nog hier en daar een capje caf als je moe bent. Maakt een
mooi totaal :D

Intensiteit blijft laag, dus probeer gewoon zo lang mogelijk en zo vaak mogelijk bezig te zijn zonder echt moe te worden.
Nu kan ik wel gewoon de film volgen :roflol:

Goeie cardio :)

1 gram caff. ed is dat teveel? :o

Goed bezig ouwe! zou zelf een "deload" maandje doen ff je cns oprust laten komen, en veel wandelen!

• #31.600
Goeie cardio :)

1 gram caff. ed is dat teveel? :o

Ja nou, we leven op DBB in een wereldje waar we denken dat we allemaal gezond en goed bezig zijn. Maar nee,
een gram caf per dag is gewoon teveel voor een normale mens :p Denk als je eens een stapje terug doet en bekijkt wat
we allemaal binnenspelen, het eigenlijk helemaal niet zo gezond is :p Maar wel leuk natuurlijk :D

Goed bezig ouwe! zou zelf een "deload" maandje doen ff je cns oprust laten komen, en veel wandelen!

Doe ik nou toch ;) Nu ja, semi deload. Heb mijn gewichten 10% laten zakken en doe niks wat ook maar zwaar lijkt :)

Wandelen gaat niet :( Kan het zoontje niet alleen in zijn bed laten liggen ;)

Terug
Naar boven