AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Goede benen hoor Rob! Kuiten zit ook een flink pak massa op!:thumbs: En toch weer mooi weer even 200+ kg te deadliften:cheer:

Hoe bevalt die Cutler amino pomp?

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.962
Goede benen hoor Rob! Kuiten zit ook een flink pak massa op!:thumbs: En toch weer mooi weer even 200+ kg te deadliften:cheer:

Hoe bevalt die Cutler amino pomp?

Thanks

Tja. Creatine, beta alanine en agmatine. Voor iets zonder stims is het best ok. Maar niets speciaals.

Dikke poten! jelly massa op je kuiten
Goeie deads!

• #31.968
Team chicken legs uploadfromtaptalk1433821799380.jpg - 59896

Eerder de poten van deze: http://thumbs.dreamstime.com/z/musc...angry-gamecock-chanticleer-spurs-54279239.jpg

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

En ben je nu weer bijna op de oude krachtstats terug? Ik merk niet zo veel meer van rustig aan doen....

• #31.970
Eerder de poten van deze:

En ben je nu weer bijna op de oude krachtstats terug? Ik merk niet zo veel meer van rustig aan doen....

:roflol:

Nee, zit nog steeds lager hoor ;) 3 weken geleden zat ik nog op 5x 196kg ;) Wel zonder optional sets.

Damn, repout op je 85% en daarna nog eens je 95% en 100% target halen bij de DL.. netjes man.

Wanneer ga je benen trainen? Lijkt wel of je het afgelopen jaar wheelchair-bound was :(
J/k.. jelly op je poten!

lekkere training weer en goeie beentjes ouwe

• #31.973
Damn, repout op je 85% en daarna nog eens je 95% en 100% target halen bij de DL.. netjes man.

Wanneer ga je benen trainen? Lijkt wel of je het afgelopen jaar wheelchair-bound was :(
J/k.. jelly op je poten!

Voel hem wel nu :o

ik train geen benen man, ik voetbal met mijn zoontje!

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

lekkere training weer en goeie beentjes ouwe

Thanks

• #31.975
Nja sommigen zweren bij 3x8 DL, of bij ons in de gym zelfs meer reps. Ik zou het niet trekken om all out te gaan iig..

Probleem bij die high reppers is altijd techniek. Zelfs vanuit deadstop is je laatste rep nooit zo goed als de eerste.

Probleem bij die high reppers is altijd techniek. Zelfs vanuit deadstop is je laatste rep nooit zo goed als de eerste.

Klopt denk wel... maar wat is het probleem? Ben je bang dat het slechte patroon er in gaat slijten?
Of meer het probleem van tot failure gaan (en tegen beschadiging of blessure aanzitten).

• #31.977
Klopt denk wel... maar wat is het probleem? Ben je bang dat het slechte patroon er in gaat slijten?
Of meer het probleem van tot failure gaan (en tegen beschadiging of blessure aanzitten).

Probleem is dat op die intensiteit je geen half gare reps hoort te maken. Dit moeten reps zijn die helemaal in orde zijn.
Zodat je techniek bij de zwaardere setjes ook in orde is. Als je gaat zitten aanmodderen op 80% ofzo, wat gaat dat
dan wel niet worden op +90%

Probleem is dat op die intensiteit je geen half gare reps hoort te maken. Dit moeten reps zijn die helemaal in orde zijn.
Zodat je techniek bij de zwaardere setjes ook in orde is. Als je gaat zitten aanmodderen op 80% ofzo, wat gaat dat
dan wel niet worden op +90%

OK, dus het hoort niet ;)

Wtf die calf raises,
Inb4 trillende bambi-beentjes!

Terug
Naar boven