- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi man zo'n eigenwijs kereltje
Lol ja want DBB % gaan maar tot max 15 (irl altijd 20+)
lekkere train weer. lekker he squatten met 30 graden![]()
Ja, zolang je hem de baas kan is dat mooi jaBen eens benieuwd over een paar jaar echter
![]()
Haha dan vouwt hij je dubbel onder je halterbank en gaat ie 250 dl'en![]()
Tsja, BF% is ook lastig in te schatten. Volgens de caliper zou ik nu op 15% moeten staan. Ik neig eerder naar de 18%, als t niet hoger isJa, ben er ook tevreden over. Valt me wel op dat ik op 19% eigenlijk nog gewoon dik benRaar wat voor
een beeld iemand kan hebben over zichzelf en als je er dan voor gaat, het helemaal niet in de buurt komt van
wat je dacht dat het ging zijn
Ja idd, kleine zijn bioritme staat ingesteld tussen 6 en 7 dus ja. Dan heb je een alarm klok hé![]()
Ondertussen bijna 5. Sterk als een beer, koppig als een ezel. Maar hij doet het goed over het algemeen. Zolang
ik hem in het gareel hou toch![]()

Tsja, BF% is ook lastig in te schatten. Volgens de caliper zou ik nu op 15% moeten staan. Ik neig eerder naar de 18%, als t niet hoger is
Mooi man. 5 jaar alweer, waar gaat de tijd heen?! Bijna uit de kleuterklas dus klaar om met pa de gym in te gaan??
Volgens DBB standards zou ik dan nog maar 2% moeten cutten![]()
, The truth has been spoken..
Hoe diep wil je gaan met je cut?
Zo veel fiets ik de laatste tijd niet meer.. Vergeet niet dat ik elke dag dik op 3200 kcal zit. Meer regel dan uitzondering dat ik 3400 kcal aan tik. Dat is ruim 700 boven TDEE, per dagMet al dat fietsen sta je op 18? Bij jouw lengte en gewicht? Lijkt me sterk eigenlijk.
Nah, hij moet nog een jaartje in de kleuterklas en dan naar de 'grote' school. Word weer een heel herorganiseren denk ik.
Dus ja, voorlopig nog even niet aan denken![]()
Zo veel fiets ik de laatste tijd niet meer.. Vergeet niet dat ik elke dag dik op 3200 kcal zit. Meer regel dan uitzondering dat ik 3400 kcal aan tik. Dat is ruim 700 boven TDEE, per dag
Nja, misschien sta ik ook wel wat lager, dat zou mooi meegenomen zijn. Nog steeds te vet geworden, dus zeer binnenkort een goede cut inzetten.
Ik heb de laatste 2 pics, van enkele weken terug, in mijn gallerij gezet![]()