Fitness Seller

Robke's trainingslog

Verstandig, even wat gas terug nemen en goed naar je lichaam luisteren. Geloof dat dat wel goed gaat nu, aangezien je vorige keer je lesje wel geleerd hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.042
Rustig aan hè Rob! Better safe than sorry:thumbs: Verstandige keuze het iets rustiger aan te doen!

Vergis je overigens niet in de impact van die lange cardio sessies @ 140BPM..zou ook die op 120-125BPM doen dan..

• #32.044
Rustig aan hè Rob! Better safe than sorry:thumbs: Verstandige keuze het iets rustiger aan te doen!

Vergis je overigens niet in de impact van die lange cardio sessies @ 140BPM..zou ook die op 120-125BPM doen dan..

Ja, ik ben begonnen met die op 120 a 125 te doen, maar dat was net alsof ik niets aan het doen was :o Wil toch ook
een beetje een gevoel van werken hebben :D

125 is echt puur duurvermogen en dat heeft pas effect bij activiteiten langer dan 1 a 1,5 uur. Anders is het hersteltraining.
Korte tijd een zone hoger, dus wss idd 30 min @ 140 bpm is dan veel effiectiever. 24 uur rust daartussen is dan wel aan te raden, maar het zou niet zo'n impact moeten hebben.. Tenzij je echt o getraind bent.

• #32.046
125 is echt puur duurvermogen en dat heeft pas effect bij activiteiten langer dan 1 a 1,5 uur. Anders is het hersteltraining.
Korte tijd een zone hoger, dus wss idd 30 min @ 140 bpm is dan veel effiectiever. 24 uur rust daartussen is dan wel aan te raden, maar het zou niet zo'n impact moeten hebben.. Tenzij je echt o getraind bent.

Tja. Ik denk dat het vooral de frequentie is die de impact maakt ;)

KT + 30min cardio en dan nog eens een losse cardio sessie van 30min op die dag
dagen zonder KT is 60min cardio + losse sessie cardio van 30min op die dag

En volgens mij zit mijn conditie wel goed :) Heb van december tot februari opgebouwd.

Het is natuurlijk best wat ja.. Twee keer 30 min. Hoewel, er zijn zat mensen die dat dagelijks van en naar het werk doen he. Naja, ff kijken wat het beste voor jou voelt. Iedereen is immers anders

• #32.048
Het is natuurlijk best wat ja.. Twee keer 30 min. Hoewel, er zijn zat mensen die dat dagelijks van en naar het werk doen he. Naja, ff kijken wat het beste voor jou voelt. Iedereen is immers anders

Ja nou, dan spreken we toch over een andere intensiteit imo. Ik kan ook rustig naar het werk fietsen op een
uurtje zonder een druppel zweet bij wijze van spreken. Een half uurtje op mijn fiets/step thuis en mijn shirt
heeft geen enkel droog plekje meer

lekker ff rustig aan op jou leeftijd is verstandig.

Wijsheid komt met de jaren.

• #32.052
Belgen zijn toch sowieso dom?

Gaat lekker hier:popcorn:

• #32.059
telkens als ik NL'ers zie of er mee spreek, krijg ik steeds zo'n "Bert & Ernie, je hebt een banaan in je oor" gevoel

hqdefault.jpg - 377458

Terug
Naar boven