MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.061
Of hoe ging dat nou ook weer van die elektrische tandenborstel? Wat was dat nou ook weer? Remco & Remco?
Mag je met de elektrische tandenborstel het toilet poetsen? Mag dat? Ja, dat mag, maar wel de batterijen vervangen.
Anders merkt papa het.

En dan nog Henk Spaan en Harry Vermeegen. Nog zo'n stelletje smeerpijpen

Jeezes zeg... die NL'ers maken me toch pareltjes van intelligente programma's. Toont aan wat voor volk het is :roflol:

haha,

"Bert bert, is het niet koud in de koelkast?!"
"Nee hoor ernie, ik heb de deur dicht"

Lekker up to date ook man...die shit is 20 jaar oud :roflol:
Ga jij lekker Jambers kijken

'Henk is bouwvakker maar s' avonds schijt hij graag luiers vol en rolt ie er lekker in rond'

• #32.064
haha,

"Bert bert, is het niet koud in de koelkast?!"
"Nee hoor ernie, ik heb de deur dicht"

:roflol:

Lekker up to date ook man...die shit is 20 jaar oud :roflol:
Ga jij lekker Jambers kijken

'Henk is bouwvakker maar s' avonds schijt hij graag luiers vol en rolt ie er lekker in rond'

Is nog van mijn jeugd man :p Koud hé, wat is het koud hé :roflol:

Of die Gordon dan bij jullie. Met Hotter then my Daughter... tjees wat een marginale draken daar :roflol:

Zenden ze dat bij jullie uit dan?
Kijk eerlijk gezegd amper tv. Enkel series en films online

• #32.066
Zenden ze dat bij jullie uit dan?
Kijk eerlijk gezegd amper tv. Enkel series en films online

Ja, sommige dingen wel. Maar enkel zo van die sensatie dingen, marginale mensen. Zoals bv over de woonwagen
bewoners en die kinderen die hun communie doen. Er zitten toch bizarre mensen in NL hoor :) Meer dan in BE :)

Ja, sommige dingen wel. Maar enkel zo van die sensatie dingen, marginale mensen. Zoals bv over de woonwagen
bewoners en die kinderen die hun communie doen. Er zitten toch bizarre mensen in NL hoor :) Meer dan in BE :)

LOL nu noem je ook echt wel troep op ook... al die 'real' life shit is dikke onzin...
De Pfaffs was ook niet echt hoogstaand trouwens..

• #32.068
LOL nu noem je ook echt wel troep op ook... al die 'real' life shit is dikke onzin...
De Pfaffs was ook niet echt hoogstaand trouwens..

Haha. De Pfaffs heb ik eerlijk gezegd nooit gezien :p Maar als je zo gemengde programma's keek, zoals bv
Expeditie Robinson, Temptation Island, etc valt het verschil in mentaliteit toch wel op :)

We zijn allemaal paupers...of althans beide landen hebben van die paupers aanwezig.

Die vermaak televisie hou ik wel van..zie dat liever dan een discussie over een gespeelde voetbalwedstrijd..:o

• #32.071
Ja nou Marv... over paupers gesproken, voetbal, daar noem je ook weer iets :p

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

de NL paupers zijn afkomstig uit belgië :( stuk voor stuk.

Als je in Rotterdam, Amsterdam ofzo kijk zou je eerder denken uit Marokko en Turkije :roflol:

Nee man, hier in Amsterdam is 95% autochtoon

:|

Wolla jeweet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #32.075

Man, man, man...
Beoordeel een Belg die een stukje in een auto rijd en al die inteelt tv in Nederland lijkt ineens wel mee te vallen Rob!

En die bootmannen zijn nog het ergste. Seriemoordenaars! Allemaal :eek:

I-know-what-you-did-last-summer-i-know-what-you-did-last-summer-6625224-445-624.jpg - 377463

Terug
Naar boven