MuscleMeat

Robke's trainingslog

harcore hoor.

Gewoon van je vakantie geld een nieuw cardio apparaat kopen :cool:

In ieder geval niet vanaf de 28e direct weer voluit gaan eten. Rustig opbouwen, en niet naar wat het was natuurlijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.303
harcore hoor.

Gewoon van je vakantie geld een nieuw cardio apparaat kopen :cool:

Ik moet aan mijn gezondheid denken hé :roflol:

In ieder geval niet vanaf de 28e direct weer voluit gaan eten. Rustig opbouwen, en niet naar wat het was natuurlijk ;)

To be honest, zoveel minder eet ik tegenwoordig niet. Ok, ipv karbonade bij het avondmaal eet ik kalkoenfilet.
Of bij pasta bolognese, ipv gehakt, kipfilet. Maar het grote verschil komt hem van de cardio. Als ik mijn week
gemiddelde qua cardio kcals bekijkt, zit ik daar steeds rond de 3700. Dus ja, dat is aardig wat.

Ah, jij gelooft die metertjes? Geen wonder dat je niet zo hard afvalt ;)

• #32.305
Ah, jij gelooft die metertjes? Geen wonder dat je niet zo hard afvalt ;)

Er is wel wat van ja... ik kan er ook mijn VO2max mee bereken en alles lichaamstyperingen mee ingeven.
Dus ja, ik denk wel dat dat aardig in de buurt komt.

Ik val idd niet hard af :( 20cm amper op mijn buik op 4 maanden en maar 11kg kwijt. Dat is zéér teleurstellend ja :roflol:
Zeker met die BBQ en het feit dat ik nog regelmatig een biertje drink en een frietje eet :p

nog 10 kilo eraf en je staat op 10 % :D

• #32.307
Het is geen slecht resultaat, maar gezien de bootlading chemicaliën die je erin hebt gestopt ook niet erg indrukwekkend. Ik ben natty 15 kg kwijtgeraakt in 3 maanden (maar dat was veel te snel, toegegeven).

Top dat je je cut doorzet. Ben gewoon echt enorm benieuwd hoe je oogt op een heel aantal % minder.

En verdomme sterk nog die OHP :thumbs:

• #32.310
Het is geen slecht resultaat, maar gezien de bootlading chemicaliën die je erin hebt gestopt ook niet erg indrukwekkend. Ik ben natty 15 kg kwijtgeraakt in 3 maanden (maar dat was veel te snel, toegegeven).

En je hebt ook al je kracht behouden en zelfs PR's gezet toen? :p

Die chemicaliën zijn allemaal nice. En het helpt zeker wel. Maar waarom denk iedereen maar dat je even wat
clen slikt oid en je ineens 10% vet kwijt bent :roflol: Zo werkt het echt niet hoor jongens.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Top dat je je cut doorzet. Ben gewoon echt enorm benieuwd hoe je oogt op een heel aantal % minder.

En verdomme sterk nog die OHP :thumbs:

Ja, ik heb ook weer een paar dingen kunnen eten. PR's gezet en mijn lichaam lijkt wat hersteld te zijn. Libido
was bv ook helemaal gecrasht door al die cardio en low carb. Draait nu weer op volle toeren :D

en met elke kilo vet die je kwijtraakt gaat je vrouw haar libido ook omhoog natuurlijk :cool:

Sterk die mp kerel

En je hebt ook al je kracht behouden en zelfs PR's gezet toen? :p Die chemicaliën zijn allemaal nice. En het helpt zeker wel. Maar waarom denk iedereen maar dat je even wat clen slikt oid en je ineens 10% vet kwijt bent :roflol: Zo werkt het echt niet hoor jongens.

Nee, ik heb het zeker niet goed gedaan, daarover geen discussie. Maar lopen roepen dat je pr's zet deze cut slaat ook nergens op. Natty en Celltech prestaties zijn niet met elkaar te vergelijken. Alleen als je het huidige niveau behoudt dadelijk als je off bent, kun je ze claimen wat mij betreft.

En ik zeg ook niet dat de chemicaliën alles voor je gedaan hebben. Ik vind het gewoon gezien de maximale chemische ondersteuning geen indrukwekkend resultaat. Oké is meer in de richting.

Maar goed, jij doet het op jouw manier en je bent er blij mee. Daar gaat het om, nietwaar? :)

• #32.315
en met elke kilo vet die je kwijtraakt gaat je vrouw haar libido ook omhoog natuurlijk :cool:

Er was nooit niks mis met haar libido ;) Maar andere vrouwen hun libido gaat blijkbaar wel ineens omhoog.
Zaterdag vroeg een vrouw of ze aan mijn front delts mocht voelen. Wauw die zijn hard zei ze :roflol:

Thanks

Nee, ik heb het zeker niet goed gedaan, daarover geen discussie. Maar lopen roepen dat je pr's zet deze cut slaat ook nergens op. Natty en Celltech prestaties zijn niet met elkaar te vergelijken. Alleen als je het huidige niveau behoudt dadelijk als je off bent, kun je ze claimen wat mij betreft.

En ik zeg ook niet dat de chemicaliën alles voor je gedaan hebben. Ik vind het gewoon gezien de maximale chemische ondersteuning geen indrukwekkend resultaat. Oké is meer in de richting.

Maar goed, jij doet het op jouw manier en je bent er blij mee. Daar gaat het om, nietwaar? :)

Jij vergeleek ook net je gewichtsverlies natty tov het mijne geared :roflol: En nou mag ik het niet vergelijken? :roflol:
En zo impressive zijn die PR's niet. 5kg erbij op mijn DL en 2.5 op mijn BP & MP. Nou, als ik straks weer van die
burners af ben, gaat dat wel vrij easy worden ;) Op gebied van kracht ben ik nooit echt veel achteruit gegaan toen
ik off ging. Gewoon omdat ik ook niet te gek omhoog ging met alles.

Tja. Ik had kunnen gaan leven op koolvis en broccoli. En mij heel de rit ellendig lopen voelen. Dan stond ik er nu vast
ripped bij. Maar helaas is dat mijn manier van leven niet. En ook niet het lichaam waar ik naartoe wil.

En FYI: leuk dat ik nummertjes en tekst neer pen. En zelfs wat pics wat niet veel zeggen. Maar moest je het verschil IRL zien,
van waar ik kwam, en waar ik nu sta, dan zou je het niet geloven ;)

Laatst bewerkt:
PUA Master :)

Je hebt wel gelijk dat er niks meer te vergelijken valt. Niet tussen jou en mij en niet tussen jou clean en on. Maar dat moet jij ook niet doen dan ;)

Ben wel benieuwd wat er gebeurt straks. Behoud van kracht bij zelfde BW zou indrukwekkend zijn!

Je hebt wel gelijk dat er niks meer te vergelijken valt. Niet tussen jou en mij en niet tussen jou clean en on. Maar dat moet jij ook niet doen dan ;)

Ben wel benieuwd wat er gebeurt straks. Behoud van kracht bij zelfde BW zou indrukwekkend zijn!

Het zit je wel enorm dwars, is het niet?

• #32.320

Nou, dat nou ook weer niet :p Brave huisvader :p

Tja. Ik ga sowieso nog vocht droppen als ik off ben. Dat is ook wel wat :o En ik heb wel wat extra kgs VVM
ook erbij. Dus mijn BMR zou wel wat hoger moeten zijn. En ik blijf op zijn minst 3 x in de week cardio'en.
Ik maakt er gewoon het beste van. En als het uit de hand moest lopen, besteld mijn vrouw mijn gear voor
me zei ze :roflol:

Terug
Naar boven