- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
harcore hoor.
Gewoon van je vakantie geld een nieuw cardio apparaat kopen![]()

In ieder geval niet vanaf de 28e direct weer voluit gaan eten. Rustig opbouwen, en niet naar wat het was natuurlijk![]()
Ah, jij gelooft die metertjes? Geen wonder dat je niet zo hard afvalt![]()
20cm amper op mijn buik op 4 maanden en maar 11kg kwijt. Dat is zéér teleurstellend ja 

Who wants to look like a bodybuilder? Not me 
Het is geen slecht resultaat, maar gezien de bootlading chemicaliën die je erin hebt gestopt ook niet erg indrukwekkend. Ik ben natty 15 kg kwijtgeraakt in 3 maanden (maar dat was veel te snel, toegegeven).

Zo werkt het echt niet hoor jongens.Top dat je je cut doorzet. Ben gewoon echt enorm benieuwd hoe je oogt op een heel aantal % minder.
En verdomme sterk nog die OHP![]()

En je hebt ook al je kracht behouden en zelfs PR's gezet toen?Die chemicaliën zijn allemaal nice. En het helpt zeker wel. Maar waarom denk iedereen maar dat je even wat clen slikt oid en je ineens 10% vet kwijt bent
Zo werkt het echt niet hoor jongens.

en met elke kilo vet die je kwijtraakt gaat je vrouw haar libido ook omhoog natuurlijk![]()
Maar andere vrouwen hun libido gaat blijkbaar wel ineens omhoog.
Nee, ik heb het zeker niet goed gedaan, daarover geen discussie. Maar lopen roepen dat je pr's zet deze cut slaat ook nergens op. Natty en Celltech prestaties zijn niet met elkaar te vergelijken. Alleen als je het huidige niveau behoudt dadelijk als je off bent, kun je ze claimen wat mij betreft.
En ik zeg ook niet dat de chemicaliën alles voor je gedaan hebben. Ik vind het gewoon gezien de maximale chemische ondersteuning geen indrukwekkend resultaat. Oké is meer in de richting.
Maar goed, jij doet het op jouw manier en je bent er blij mee. Daar gaat het om, nietwaar?![]()
En nou mag ik het niet vergelijken? 
Op gebied van kracht ben ik nooit echt veel achteruit gegaan toen 
Je hebt wel gelijk dat er niks meer te vergelijken valt. Niet tussen jou en mij en niet tussen jou clean en on. Maar dat moet jij ook niet doen dan
Ben wel benieuwd wat er gebeurt straks. Behoud van kracht bij zelfde BW zou indrukwekkend zijn!
Brave huisvader 
Je hebt wel gelijk dat er niks meer te vergelijken valt. Niet tussen jou en mij en niet tussen jou clean en on. Maar dat moet jij ook niet doen dan
Ben wel benieuwd wat er gebeurt straks. Behoud van kracht bij zelfde BW zou indrukwekkend zijn!
En ik heb wel wat extra kgs VVM