Fitness Seller

Robke's trainingslog

cardio eruit, DNP erin.

Problem solved

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.262
cardio eruit, DNP erin.

Problem solved

in b4 RIP :p

Geen DNP man. Buiten het feit dat het iets net boven mijn petje is, hoor ik enkel dingen van mensen die gewoon
alles wat ze verloren, na enkele weken alweer terug bij hadden. Dan liever wat Ionamine :p

Tren naar 600-800 :D

• #32.264
Volgende keer ;)

einde jaar tren op 800 met 750 test
cruise
cut met tren op 4 a 600 met test 250 denk ik :p

En geen eca meer... slaap gewoon te weinig tegenwoordig

Klinkt goed :)

Daar heb ik ook last van idd...is erger dan ik gedacht had..

Volgende keer ;)

einde jaar tren op 800 met 750 test
cruise
cut met tren op 4 a 600 met test 250 denk ik :p

En geen eca meer... slaap gewoon te weinig tegenwoordig
Sicke planning! Echter verwacht ik dan toch dat je bf nog eens op de 10-12% gaat komen..

Kan beter cutten op hogere dosis als bulk.

Dus dat net omdraaien.

Als je boven onderhoud eet kom je toch wel aan.

• #32.270
Klinkt goed :)

Daar heb ik ook last van idd...is erger dan ik gedacht had..

Ja man. En als je dan al kan slapen, lig je maar in een halve slaap ipv een normaal coma :p

Sicke planning! Echter verwacht ik dan toch dat je bf nog eens op de 10-12% gaat komen..

Nein. Waarom? Ik vind dat helemaal niet nodig. En vind het zelfs niet goed uitzien.

Kan beter cutten op hogere dosis als bulk.

Dus dat net omdraaien.

Als je boven onderhoud eet kom je toch wel aan.

Ah ha... goed punt.

Tja, als je doel ruim is bereikt kan je net zo goed weer normaal gaan eten :)
en/of 'normaal' cardioeen

Zo is dat :)

gaat lekker dan rob. Pas maar op dat je geen aesthetic core krijgt :p

Dat nooit! :D

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:01 ----------

Gisteren geen training. Pizza gemaakt met mijn zoon en dat was aardig uit gelopen. Om nog maar te zwijgen van de troep
die ik nadien heb moeten opruimen :D Vandaag en morgen dus inhalen :)

Nein. Waarom? Ik vind dat helemaal niet nodig. En vind het zelfs niet goed uitzien.
Dan snap ik gewoon de keuze van hoog tren niet. Of is het puur zodat je meer kunt eten? Tren is en blijft voor velen gewoon rotzooi, als je niet kijkt naar de resultaten dan..

Ah pizza verkiezen boven trainen. Dit is de robke die ik weer ken.

Heb blijkbaar de hele tijd een log gevolgd waar dagelijk cardio voorbij kwam. Toch weer mooi dat ok je goede log weer gevonden heb

• #32.273
Dan snap ik gewoon de keuze van hoog tren niet. Of is het puur zodat je meer kunt eten? Tren is en blijft voor velen gewoon rotzooi, als je niet kijkt naar de resultaten dan..

Je snapt het niet omdat je niet weet wat het doet met je. Of hoe je je voelt erdoor ;)

Mijn ideaal beeld strookt gewoon niet met het jouwe ;) Of met vele anderen hier.

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Ah pizza verkiezen boven trainen. Dit is de robke die ik weer ken.

Heb blijkbaar de hele tijd een log gevolgd waar dagelijk cardio voorbij kwam. Toch weer mooi dat ok je goede log weer gevonden heb

Haha. Pizza was gewoon quality time met de zoon. We hebben ons goed geamuseerd :D

Je snapt het niet omdat je niet weet wat het doet met je. Of hoe je je voelt erdoor ;)

Mijn ideaal beeld strookt gewoon niet met het jouwe ;) Of met vele anderen hier.
Dat weet ik Rob..maar is Tren in jouw geval dan de beste keuze?

Voor zover ik weet gebruiken de meeste Tren tijdens de cut..juist omdat je er ziek snel droger mee word. Waarom geen mast of primo bijvoorbeeld?

• #32.275
Dat weet ik Rob..maar is Tren in jouw geval dan de beste keuze?

Voor zover ik weet gebruiken de meeste Tren tijdens de cut..juist omdat je er ziek snel droger mee word. Waarom geen mast of primo bijvoorbeeld?

Tren merk ik gewoon nu ik mijn cardio lager heb, en mijn kcals wat hoger, dat ik plots aardig sterk ben :)

Mast? Ben ik een beetje huiverig voor gezien de krater puisten die er veel krijgen.
Primo? Primo is rete duur en je moet er een zooi van wegspuiten voor een beetje resultaat. Als je al goede vind.

Je wordt niet ziek snel droog met tren.
Tren houdt je sterk en als je beetje laag in bodyfat komt krijg je dr een mooie look van.

Snel droog worden heeft meer met voeding te maken.

• #32.277
Tren houdt je sterk en als je beetje laag in bodyfat komt krijg je dr een mooie look van.

Dit idd. Mensen denken nog te vaak in hokjes. Je wordt niet droog van aas. Van Clen, eca, T3 etc wel. Maar
echt fatburning eigenschappen heeft aas niet

Dit idd. Mensen denken nog te vaak in hokjes. Je wordt niet droog van aas. Van Clen, eca, T3 etc wel. Maar
echt fatburning eigenschappen heeft aas niet
Zo zie ik maar weer..dat ik er geen reet van af weet:roflol:

Uiteindelijk is een goed dieet het belangrijkste!:D

• #32.279
Over pillen kan ik niet meediscussieren, over pizza wel :)
Hoe oud is je zoon, zit hij een beetje actief mee te koken, of is tie alleen in de consumptiefase bij het proces betrokken? Vrouw verbannen uit de keuken op dat moment mag ik hopen?

Terug
Naar boven