- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgende keer
einde jaar tren op 800 met 750 test
cruise
cut met tren op 4 a 600 met test 250 denk ik
En geen eca meer... slaap gewoon te weinig tegenwoordig

Sicke planning! Echter verwacht ik dan toch dat je bf nog eens op de 10-12% gaat komen..Volgende keer
einde jaar tren op 800 met 750 test
cruise
cut met tren op 4 a 600 met test 250 denk ik
En geen eca meer... slaap gewoon te weinig tegenwoordig
Ik had geen specifiek doelWilde 10cm van mijn buik, ondertussen is dat al 20. Dus ja....

Ik had geen specifiek doelWilde 10cm van mijn buik, ondertussen is dat al 20. Dus ja....

Klinkt goed
Daar heb ik ook last van idd...is erger dan ik gedacht had..

Sicke planning! Echter verwacht ik dan toch dat je bf nog eens op de 10-12% gaat komen..
Kan beter cutten op hogere dosis als bulk.
Dus dat net omdraaien.
Als je boven onderhoud eet kom je toch wel aan.
Tja, als je doel ruim is bereikt kan je net zo goed weer normaal gaan eten
en/of 'normaal' cardioeen

gaat lekker dan rob. Pas maar op dat je geen aesthetic core krijgt![]()

Vandaag en morgen dus inhalen 
Dan snap ik gewoon de keuze van hoog tren niet. Of is het puur zodat je meer kunt eten? Tren is en blijft voor velen gewoon rotzooi, als je niet kijkt naar de resultaten dan..Nein. Waarom? Ik vind dat helemaal niet nodig. En vind het zelfs niet goed uitzien.
Dan snap ik gewoon de keuze van hoog tren niet. Of is het puur zodat je meer kunt eten? Tren is en blijft voor velen gewoon rotzooi, als je niet kijkt naar de resultaten dan..

Of met vele anderen hier.Ah pizza verkiezen boven trainen. Dit is de robke die ik weer ken.
Heb blijkbaar de hele tijd een log gevolgd waar dagelijk cardio voorbij kwam. Toch weer mooi dat ok je goede log weer gevonden heb

Dat weet ik Rob..maar is Tren in jouw geval dan de beste keuze?Je snapt het niet omdat je niet weet wat het doet met je. Of hoe je je voelt erdoor
Mijn ideaal beeld strookt gewoon niet met het jouweOf met vele anderen hier.
Dat weet ik Rob..maar is Tren in jouw geval dan de beste keuze?
Voor zover ik weet gebruiken de meeste Tren tijdens de cut..juist omdat je er ziek snel droger mee word. Waarom geen mast of primo bijvoorbeeld?

Je wordt niet ziek snel droog met tren.
Tren houdt je sterk en als je beetje laag in bodyfat komt krijg je dr een mooie look van.
Snel droog worden heeft meer met voeding te maken.
Je wordt niet ziek snel droog met tren.
Tren houdt je sterk en als je beetje laag in bodyfat komt krijg je dr een mooie look van.
Snel droog worden heeft meer met voeding te maken.
Zo zie ik maar weer..dat ik er geen reet van af weetDit idd. Mensen denken nog te vaak in hokjes. Je wordt niet droog van aas. Van Clen, eca, T3 etc wel. Maar
echt fatburning eigenschappen heeft aas niet

Zo zie ik maar weer..dat ik er geen reet van af weet
Uiteindelijk is een goed dieet het belangrijkste!![]()