AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

word hier nog getraind :o?

Over pillen kan ik niet meediscussieren, over pizza wel :)
Hoe oud is je zoon, zit hij een beetje actief mee te koken, of is tie alleen in de consumptiefase bij het proces betrokken? Vrouw verbannen uit de keuken op dat moment mag ik hopen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.283

Vanavond weer ;)

Over pillen kan ik niet meediscussieren, over pizza wel :)
Hoe oud is je zoon, zit hij een beetje actief mee te koken, of is tie alleen in de consumptiefase bij het proces betrokken? Vrouw verbannen uit de keuken op dat moment mag ik hopen?

4 en een half :) Dus smodderen met bloem, water en tomatensaus vind die geweldig :)

Vrouw staat met de late deze week. Dus heb 's avonds het rijk voor mij alleen :)

Dit idd. Mensen denken nog te vaak in hokjes. Je wordt niet droog van aas. Van Clen, eca, T3 etc wel. Maar echt fatburning eigenschappen heeft aas niet

AAS houdt je metabolisme hoog bij lage energie-intake en helpt vetzuren vrij te maken (wat bij laag metabolisme ook instort), maar helpt niet per se om die te verbranden. Het is dus misschien geen fatburner, maar wel een enorme hulp bij het cutten.

Vanavond weer ;)

4 en een half :) Dus smodderen met bloem, water en tomatensaus vind die geweldig :)

Vrouw staat met de late deze week. Dus heb 's avonds het rijk voor mij alleen :)

Heerlijk, met de vlakke hand in de bloem en water petsen en zo ;) en niemand die zeurt dat het een bende wordt in de keuken :D

Zelf pizza's maken is altijd goed :D

• #32.288
AAS houdt je metabolisme hoog bij lage energie-intake en helpt vetzuren vrij te maken (wat bij laag metabolisme ook instort), maar helpt niet per se om die te verbranden. Het is dus misschien geen fatburner, maar wel een enorme hulp bij het cutten.

True. Plus je hebt ook wat extra vvm erdoor.

Heerlijk, met de vlakke hand in de bloem en water petsen en zo ;) en niemand die zeurt dat het een bende wordt in de keuken :D

:roflol: idd ... enkel het opruimen was verschrikkelijk :p

Zelf pizza's maken is altijd goed :D

:klink:

consequent zijn
Trouw blijven aan waar je mee bezig bent.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10628

Ik vind het wel jammer dat je nu echt de aas-route inslaat. Een keertje om eindelijk een keer goed af te vallen: oké. Maar wat is verder de toegevoegde waarde op de lange termijn?

Ook hou je niet bepaald een levensstijl aan die bij grootschalig aas gebruik past. Roken, drinken en geen discipline met eten... uiterst dubieus IMO.

Just my 2 cents...

• #32.290
Ik vind het wel jammer dat je nu echt de aas-route inslaat. Een keertje om eindelijk een keer goed af te vallen: oké. Maar wat is verder de toegevoegde waarde op de lange termijn?

Ook hou je niet bepaald een levensstijl aan die bij grootschalig aas gebruik past. Roken, drinken en geen discipline met eten... uiterst dubieus IMO.

Just my 2 cents...

Ach, het is ook maar een gedacht natuurlijk. Misschien houd het hierna ook wel weer gewoon op.

ik vind het niet jammer

• #32.292
  • #32.293
vrijdag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak; D3 (5000 IU)

Trainingstijd: 86min
Bodyweight: 105kg

Comments: eindelijk ook nog eens een PR op mijn MP :D

Untitled.jpg - 380647

zaterdag 09u00 training

Trainingstijd: 66min

Comments: geen fut, geen zin, en mijn onderrug deed moeilijk vanaf de eerste rep

Untitled.jpg - 380648

zondag 08u30 training

40min @ 140hbpm - +600kcal

cut update

Gewicht blijft stabiel op 105. Ondanks de mindere cardio en hogere kcal. Maar, mijn knieën voelen terug in orde. En ik
heb mij ook een nieuwe stepper besteld. Kan ik volgend weekend oppikken. Ik heb dus weer wat motivatie om te
cutten en ga dan ook weer terug wat cardio doen. Nog 5 weken te gaan... nog 5kg tot de 100 :D

maandag 04u45 training

Trainingstijd: 88min

Comments: Slechte nacht gehad. Elk uur van de klok gezien. Maar goed, er is toch getraind en het viel niet tegen :)

Untitled.jpg - 380649

Over je bw heen kwa mp. Indrukwekkend

goede training man!

Alleen die sqwuat valt beetje tegen :P

Niet slapen door muscletech?

Weer goed bezig geweest dit weekend :thumb:
40 min @ 140 is 600 kcals?? Zat zelf na 25min @ 135 op ~140-150 kcals. Hoe doe je dat?

Steppen tot je er bij neervalt! :D

lekker robbie, nog maar 5 weken :cool:

• #32.300
Over je bw heen kwa mp. Indrukwekkend

It's about time :) Zat al een jaar ofzo heel de tijd rond bw te MP'en

goede training man!

Alleen die sqwuat valt beetje tegen :P

Niet slapen door muscletech?

Thanks

Ja, die SQ was huilen. Geen idee wat er mis zat. Gewoon niks power en mijn onderrug speelde op.

En ja, denk het wel. Terug aan de clen. Clen + Tren + bedsport is uren zweten nadien :p

Weer goed bezig geweest dit weekend :thumb:
40 min @ 140 is 600 kcals?? Zat zelf na 25min @ 135 op ~140-150 kcals. Hoe doe je dat?

Harder trappen dan jij? :D Meer wattage genereren. Verbrand je meer kcal.

Ik ook :(

Steppen tot je er bij neervalt! :D

Ja nou, zoiets toch. Ik heb nu zo'n Kettler PowerStepper. Maar dat is met hydraulische cilinders. Die
weerstand wissel je niet zo makkelijk en als de cilinders warm worden, krijg je ook een lichtere weerstand.
Nu dus een magnetisch geremde gekocht :)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

lekker robbie, nog maar 5 weken :cool:

Yups :) Tot 28 juli :p

Terug
Naar boven