- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Over pillen kan ik niet meediscussieren, over pizza wel
Hoe oud is je zoon, zit hij een beetje actief mee te koken, of is tie alleen in de consumptiefase bij het proces betrokken? Vrouw verbannen uit de keuken op dat moment mag ik hopen?
Dus smodderen met bloem, water en tomatensaus vind die geweldig 

Dit idd. Mensen denken nog te vaak in hokjes. Je wordt niet droog van aas. Van Clen, eca, T3 etc wel. Maar echt fatburning eigenschappen heeft aas niet
Vanavond weer
4 en een halfDus smodderen met bloem, water en tomatensaus vind die geweldig
Vrouw staat met de late deze week. Dus heb 's avonds het rijk voor mij alleen![]()
en niemand die zeurt dat het een bende wordt in de keuken 
consistentie?
AAS houdt je metabolisme hoog bij lage energie-intake en helpt vetzuren vrij te maken (wat bij laag metabolisme ook instort), maar helpt niet per se om die te verbranden. Het is dus misschien geen fatburner, maar wel een enorme hulp bij het cutten.
Heerlijk, met de vlakke hand in de bloem en water petsen en zoen niemand die zeurt dat het een bende wordt in de keuken
![]()
idd ... enkel het opruimen was verschrikkelijk 

Ik vind het wel jammer dat je nu echt de aas-route inslaat. Een keertje om eindelijk een keer goed af te vallen: oké. Maar wat is verder de toegevoegde waarde op de lange termijn?
Ook hou je niet bepaald een levensstijl aan die bij grootschalig aas gebruik past. Roken, drinken en geen discipline met eten... uiterst dubieus IMO.
Just my 2 cents...

Zat al een jaar ofzo heel de tijd rond bw te MP'engoede training man!
Alleen die sqwuat valt beetje tegen
Niet slapen door muscletech?

Weer goed bezig geweest dit weekend
40 min @ 140 is 600 kcals?? Zat zelf na 25min @ 135 op ~140-150 kcals. Hoe doe je dat?
Meer wattage genereren. Verbrand je meer kcal. http://suppversity.blogspot.nl/2015/06/metabolic-damage-energy-intake-human.html
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je weer op je oude niveau zit![]()

Tot 28 juli