AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.481
Ik kan altijd nog aan de Celltech gaan om ook zo'n sneue vochtbak te worden :trollface:

Zelfs dan haal je het niet luiaard. Je heb in heel je leven nog nooit een rep teveel gedaan. Laat staan eens echt getraind :trollface:

Goeie tren!

Lol wat een haat zeg... :p

Crak is butthurt omdat iemand vooruitgang maakt en hij niet :p

Die MP :eek:
Hoe doe je dat veilig thuis trouwens, kan je het gewicht gewoon laten droppen op de vloer, mocht het mis gaan, of is er dan wel wat stuk?

Gewoon in mijn powerrack ;) Gewicht droppen op de vloer is nergens voor nodig. Je failt 9/10 gewoon bij
het uitdrukken. En dan laat je hem gewoon terug op de schouders zakken en leg je hem op de houders.

Rob en ik kunnen dat best van elkaar hebben. Ik lach hem uit om zijn belachelijke pompkabouterlijf en gebrek aan discipline, hij mij om mijn zielige gewichten :D

Zelfs dan haal je het niet luiaard. Je heb in heel je leven nog nooit een rep teveel gedaan. Laat staan eens echt getraind :trollface:

Moet jij eens opletten volgende week, sets van 10 op het programma!

Hoe ziet jouw trainingsschema er eigenlijk uit/ hoe is die opgebouwd? Soort UB/LB, of?

• #32.484
Rob en ik kunnen dat best van elkaar hebben. Ik lach hem uit om zijn belachelijke pompkabouterlijf en gebrek aan discipline, hij mij om mijn zielige gewichten :D

Moet jij eens opletten volgende week, sets van 10 op het programma!

:roflol:

Ga je curlen? :roflol:

GOede MP.

ALs je nog onder je behoefte eet zou ik op 500 blijven zitten.
Langzaam elke week klein beetje kcal uppen.
Je moet gewoon elke week kijken wat er gebeurt en aan de hand daarvan voeding/cardio bijstellen.
Vanzelf vind je je 'sweet 'spot en kan je een stuk veiliger off gaan. (in de term van minder gainz verlies)

Gewoon in mijn powerrack ;) Gewicht droppen op de vloer is nergens voor nodig. Je failt 9/10 gewoon bij
het uitdrukken. En dan laat je hem gewoon terug op de schouders zakken en leg je hem op de houders.

Natuurlijk... powerrack. Sommige mensen hebben dat :) En idd, meestal is het gewoon falen/inzakken bij het uitdrukken. Als het gewicht ongelukkiger wijs achteruit zwiept dan klapt hij op het rek.

OK, het is haat/liefde dus :D

• #32.488
GOede MP.

ALs je nog onder je behoefte eet zou ik op 500 blijven zitten.
Langzaam elke week klein beetje kcal uppen.
Je moet gewoon elke week kijken wat er gebeurt en aan de hand daarvan voeding/cardio bijstellen.
Vanzelf vind je je 'sweet 'spot en kan je een stuk veiliger off gaan. (in de term van minder gainz verlies)

500? Dat is imo toch nog een beste dosis...

Agreed met de food wel :)

:roflol:

Ik heb nog geen curl in mijn leven gedaan!

Je hebt ook geen biceps :trollface:

Natuurlijk... powerrack. Sommige mensen hebben dat :) En idd, meestal is het gewoon falen/inzakken bij het uitdrukken. Als het gewicht ongelukkiger wijs achteruit zwiept dan klapt hij op het rek.

OK, het is haat/liefde dus :D

Ik doe al jaaaaaaaaren MP's. Als je houding goed is, valt het gewicht no way never achteruit. Dan rond je
je rug veel te hard bij het uitdrukken.

• #32.490
lekker robbie, die side laterals zijn ook ziek :eek:

101,5 is 100% en 105 is 105%
Iets klopt niet :p

• #32.493
  • #32.497
Wendler staat er dan ook niet om bekend dat hij standvastig is. Het originele 531 en de schema's die hij nu oplepelt... verschil van dag en nacht.

Idd. Ik ben wel van mening dat de uiteindelijke basis wel goed om langzaam vooruit te blijven gaan. Maar al
de rest, moet je gewoon aanpassen aan jouw lijf & doelen. Als je dikkere delts wilt, doe je daar meer werk
voor, dikkere armen, doe je daar meer werk voor. Enkel en alleen compounds word je wel blocky van, maar
je wilt toch ook wel wat meer dan dat...

Da's een rare manier van je gewichten berekenen Rob.
Wel beetje meer moeizame mooie presses maat! :bow:

• #32.499
Da's een rare manier van je gewichten berekenen Rob.
Wel beetje meer moeizame mooie presses maat! :bow:

Hoezo dan? Dan moet ik gewoon kijken naar de plates wat ik erop moet steken. Anders moet ik telkens de bar
eraf trekken en dan plates gaan zoeken.

Thanks

Hoezo dan? Dan moet ik gewoon kijken naar de plates wat ik erop moet steken. Anders moet ik telkens de bar eraf trekken en dan plates gaan zoeken. Thanks
Maar die percentages gaan toch om het gewicht wat je moet gaan liften, niet om het gewicht dat je nog op de barbell moet steken... lijkt mij tenminste logisch :p

Terug
Naar boven