Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ach er zijn zoveel routines. Ik zou een krachtgericht (powerlift) schema kiezen en daar omheen je BB assistence doen.
WSB is idd niet zo geschikt voor RAW lifters, of je moet het hele schema ombouwen.
Je kan ook naar een HLM schema kijken (Star) bijvoorbeeld, of lees die blog post van PHM eens hoe zij trainen, de resultaten spreken voor zich.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.522
Ach er zijn zoveel routines. Ik zou een krachtgericht (powerlift) schema kiezen en daar omheen je BB assistence doen.
WSB is idd niet zo geschikt voor RAW lifters, of je moet het hele schema ombouwen.
Je kan ook naar een HLM schema kijken (Star) bijvoorbeeld, of lees die blog post van PHM eens hoe zij trainen, de resultaten spreken voor zich.

True

Maar ben nu niet echt het persoon dat 3 keer in de week wilt SQ'en. En zeker niet +60min trainen :) Nu moet
het maar gaan, omdat ik cut en cardio moet doen, maar eens dat over is...

in b4 cardio werkt niet :p

True

Maar ben nu niet echt het persoon dat 3 keer in de week wilt SQ'en. En zeker niet +60min trainen :) Nu moet
het maar gaan, omdat ik cut en cardio moet doen, maar eens dat over is...

in b4 cardio werkt niet :p
Je kan toch gewoon een UB/LB split kiezen? Squat je 2x, of 1x als je wilt. Maar gewoon wat meer 5x5 werk etc.
Ik squat nu ook 2x per week en 2x oly lifts per week. De keuze is reuze!

• #32.524
Bill star glenn pendlay 5x5! :)

Gvt is prima voor jou :p

lkkre training rob, goeie presses en pullers

Setjes van 6 reps? :eek: En hoeveel setjes dan? :eek: That's bodybuilding Hum! :D

That's more like it :) Maarja, meer dan ik nu doe dan :p

Van 3 kan ook, maar 6 is wel handiger ivm hypertrophy imo.
Sets bouw je op, net als het gewicht.
BB is gewoon een fase in een PL schema waar van testosteron verschoten, wat vrouwelijke types die zich graag op hun uiterlijk laten beoordelen, in blijven hangen zonder ooit eens te peaken of een echte wedstrijd te doen. :D

• #32.530
Bill star glenn pendlay 5x5! :)

mmm

How about no? :p

lkkre training rob, goeie presses en pullers

Thanks

Van 3 kan ook, maar 6 is wel handiger ivm hypertrophy imo.
Sets bouw je op, net als het gewicht.
BB is gewoon een fase in een PL schema waar van testosteron verschoten, wat vrouwelijke types die zich graag op hun uiterlijk laten beoordelen, in blijven hangen zonder ooit eens te peaken of een echte wedstrijd te doen. :D

Haha. Ja nou.. 6 reppers op deads & squats is niks voor mij :p

Dat is echt eersteklas doodgaan volgens mij!

Worth the try..

:tanden:

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

donderdag 18u00 training

30min cardio @ 140hbpm

vrijdag 04u45 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak

Trainingstijd: 84min
Bodyweight: 100kg :eek:

Comments: sinds mijn SQ op vrijdag staat, gaat het van kwaad naar erger :p Ach ja, mijn DL gaat nu vooruit.
Can't win them all

Untitled.jpg - 380864

Ojeee Rob...je zit bijna op een double digit bw!:eek!:

Trots op die 190kg marvin style squat!:thumbs:

Vind het toch lollig te zien hoe mijn naam hier op het forum met zeer grote regelmaat voorbij komt..zowel negatief als positief..meestal negatief, maar toch vind ik het lollig:roflol:

• #32.532
Ojeee Rob...je zit bijna op een double digit bw!:eek!:

Trots op die 190kg marvin style squat!:thumbs:

Vind het toch lollig te zien hoe mijn naam hier op het forum met zeer grote regelmaat voorbij komt..zowel negatief als positief..meestal negatief, maar toch vind ik het lollig:roflol:

Zwijg me erover :mad: Denk na de cardio vanavond, morgenvroeg wel eens 99,x op de schaal zal staan.

Haha. Ja Marv, je doet ook krasse uitspraken hé. Hoge bomen enzo ;)

Bijna girly weight...refeed dit weekend? :D

Marvin is gewoon een begrip hier, zowel positief als negatief ;)

• #32.534
Bijna girly weight...refeed dit weekend? :D

Marvin is gewoon een begrip hier, zowel positief als negatief ;)

Yups. Zaterdag gaan we mijn vrouwtje haar verjaardag vieren. Dus 's middags een 2p surf & turf. 's Avonds
iets lichts eten, nadien nacho's in de bios. En tot slot nog cocktails in de salsa bar.

Yups. Zaterdag gaan we mijn vrouwtje haar verjaardag vieren. Dus 's middags een 2p surf & turf. 's Avonds
iets lichts eten, nadien nacho's in de bios. En tot slot nog cocktails in de salsa bar.

Hhhnnng that sounds good. 2p surf & turf voor jou alleen neem ik aan ;)

• #32.536
That moment wanneer je bijna zwaarder bent dan robke:eek:

• #32.540
Die porties zijn meestal niet gemaakt voor ekt powerbodydildo'ers die eindelijk wat anders mogen eten
dan gras en witvis :D

Check! :cool:

Haha. Nee, we hebben die daar nogal gegeten. Ben toen aardig aan de bak moeten gaan om niks te moeten terug geven :p

Ach, één BBQ en ik heb er zo weer 6kg bij :p

Terug
Naar boven