- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker cardio voor mij 

Nah, heb nog voor 1 weekje T3. Daarna zal het wel minder snel gaan weer.
nooooooo 
maar als je op 6% staat kan je mega veel eten naar de 15% toe![]()
True! 
Wat is je verwachting wanneer je stopt met de supps? Verwacht je BW weer iets toe te nemen, hoeveel verwacht je, etc?
Haha..ik zie hieronder dat het met dat gewicht wel weer goed komt..Zwijg me eroverDenk na de cardio vanavond, morgenvroeg wel eens 99,x op de schaal zal staan.
Haha. Ja Marv, je doet ook krasse uitspraken hé. Hoge bomen enzo![]()

Klinkt goed! Geniet ervan Rob!Yups. Zaterdag gaan we mijn vrouwtje haar verjaardag vieren. Dus 's middags een 2p surf & turf. 's Avonds
iets lichts eten, nadien nacho's in de bios. En tot slot nog cocktails in de salsa bar.
Dat klinkt nog beter! En is de vrouw toevallig ook nog een kleine eter..?Nee man, echt voor ons 2. Maar eigenlijk zou het ook net zo goed voor 3p kunnen zijn. Zo een portie is het![]()
Pff...je bent al een behoorlijk tijd bezig of niet! Ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je 'stopt'True!
Ik weet het ook even allemaal niet meer man.
Test & tren heb ik nog voor tot 28/07 -> vertrek op vakantie
Clen & T5 kan ik ook nog cyclen tot dan
T3 heb ik nog tot 4/07

alles eruit gooien na vkaantie behalve de test.
ff door laten lopen en kcal langzaam omhoog op onderhoud te bepalen.
pas als je dat zeker weet off gaan.
kan ook voor de vakantie.
Maar als jij als een beest gaat vreten en zuipen zou ik dat liever doen met t3/clen/tren in me systeem als alleen test.
Hallo paar procent vet![]()

Je kunt het daar toch gewoon bij de apotheek halen?![]()

T3 & clen? Legit? Doubtful. En ik ga ook geen 20 apo's afschuimen ervoor. Het is vakantie![]()
Doe je ze gewoon in een leeg ibu of aspirine doosje?