AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

ben je al beachboy? abs en cardio shiiiit :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.702
ben je al beachboy? abs en cardio shiiiit :roflol:

Zeg het toch al man... ik zie al abs ;) Dus ja, bijna beachproof. Enkel wat hardnekkig vet op de lovehandles.
En anders was ik waarschijnlijk op het terras gaan liggen met een paar biertjes. Dus dit is wel wat beter dan :p

Zeg het toch al man... ik zie al abs ;) Dus ja, bijna beachproof. Enkel wat hardnekkig vet op de lovehandles.
En anders was ik waarschijnlijk op het terras gaan liggen met een paar biertjes. Dus dit is wel wat beter dan :p
dat sowieso

[Link niet meer beschikbaar]

jij kon toch staande ab wheels roll out? :D

• #32.706
jij kon toch staande ab wheels roll out? :D

:roflol: gaan we weer :roflol:

Toeval wil dat ik er afgelopen weekend nog gedaan heb. Maar met een abroller. Dus zoiets met een veer erin
wat het terugkomen vergemakkelijkt. Met een losse abwheel nog niet getest.

goeie cardio en abs-training robje

• #32.709
  • #32.711
  • #32.713
hahahah :roflol: Epic weer hier.

Je cut gaat goed. Is dit eerste keer dat je T3 gebruikt? Hoe heb je andere rebounds ervaren?

Djezzzzzzuusssssss....
dit soort opmerkingen zou verboden moeten worden. Bij mij ging de koffie ook al richting neus.... :roflol:

• #32.717
hahahah :roflol: Epic weer hier.

Je cut gaat goed. Is dit eerste keer dat je T3 gebruikt? Hoe heb je andere rebounds ervaren?

Nah. De 3de keer nu. Maar niet icm tren. En gezien tren ook wat druk uitoefent op de schildklier, weet ik niet
goed wat ik moet verwachten qua herstel. Vooral omdat mijn tren nog even doorloopt.

Djezzzzzzuusssssss....
dit soort opmerkingen zou verboden moeten worden. Bij mij ging de koffie ook al richting neus.... :roflol:

:cool:

Bent over baby, do you have a hose?

Hose? Je ging toch zuigen? :( Je slikt niet? :sad: Very much dissapoint

• #32.720
Hose voor je anos schat...je wilde toch een darmspoeling?? :p

Je kon toch een tennisbal door een tuinslang zuigen... dacht dat dat zo ook wel zou lukken dan :p

i know - moet gewoon 6 dagen werken met die hitte - maar al de mooie dames in hun flanerende rokjes maakt veel goed:D

Hier is net de airco stuk gegaan op het werk. Maar goed. Zit in tanktop en short :p En geen mooie dames hier :(

Terug
Naar boven