- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whuuut?!
.. En dan maak ik me druk om mijn paar daagjes parijs..![]()

Super strikte lat raises is imo nergens goed voor.10kg valt tegen man...1 bbq was al goed voor 6kg....
Maar 10kg op
Er word ook veel gewandeld, gezwommen enzo.Ja maar jij weegt nog steeds minder dan de laatste 2 digits van je lengte![]()

Maar ik heb wel blokjes!..blokjes kipfilet van musclemeat
Ergens diep van binnen 
Je slanke lijn begint je MP tegen te werken Rob. Spek is soms ook wel handig![]()
Wacht maar
Spek doesn't lift weight. Muscles lift weight 
Gewoon een wat mindere weekWacht maar
Spek doesn't lift weight. Muscles lift weight
![]()

Spek doesn't lift weight, but it does stabilise weight![]()

Don't know about that... als je die oly lifters ziet op wedstrijd, die liften ook zwaar en staan ripped. Granted,
misschien buiten wedstrijd met spek liften ze nog meer, maar het moet toch mogelijk zijn![]()
In lagere klassen heb je die luxe niet, tenzij je bereid bent een klasse te verhogen.Nou, die oly jongens in 105+ zijn meestal zeer ruim 105+... zeg 140, 150 kg. Waarom zouden ze dat doen, denk je?In lagere klassen heb je die luxe niet, tenzij je bereid bent een klasse te verhogen.
Nou, die oly jongens in 105+ zijn meestal zeer ruim 105+... zeg 140, 150 kg. Waarom zouden ze dat doen, denk je?In lagere klassen heb je die luxe niet, tenzij je bereid bent een klasse te verhogen.

permabulk omdat cut nie goed is voor kracht. Dat, en een hoop jaren aan liften (bulken)
Dan weeg ik binnen de kortste keren 150kg ofzo 

Nou, die oly jongens in 105+ zijn meestal zeer ruim 105+... zeg 140, 150 kg. Waarom zouden ze dat doen, denk je?In lagere klassen heb je die luxe niet, tenzij je bereid bent een klasse te verhogen.
Jammer van je qwats! Pun drink alleen maar sapjes...

Het is dus nu officieel Rob, dat je kracht het raam uit is gevlogen met al dat cutten?
Wacht nou maar even volgende week af. Dan zijn het avond trainingen en triples. Dat gaat me sowieso altijd beter af.