Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.902
Whuuut?! :eek:
.. En dan maak ik me druk om mijn paar daagjes parijs.. :o

Tja. Ik ben wel sowieso een vleesman. Dus vooral vlees gaat er gegeten worden. En veel gedronken :o

Strikt genoeg voor mijn delts te voelen ;) Super strikte lat raises is imo nergens goed voor.

Don't be sad... jij drinkt toch geen alcohol.

10kg valt tegen man...1 bbq was al goed voor 6kg....

• #32.904
10kg valt tegen man...1 bbq was al goed voor 6kg....

True. Maar toen was ik helemaal depleted en amper vocht. Dus ja, dan gaat het hard :) Maar 10kg op
10 dagen kan wel kloppen als ik naar het verleden kijk :) Er word ook veel gewandeld, gezwommen enzo.

• #32.906
Je slanke lijn begint je MP tegen te werken Rob. Spek is soms ook wel handig ;)

• #32.908
  • #32.910
Spek doesn't lift weight, but it does stabilise weight :P

Don't know about that... als je die oly lifters ziet op wedstrijd, die liften ook zwaar en staan ripped. Granted,
misschien buiten wedstrijd met spek liften ze nog meer, maar het moet toch mogelijk zijn :D

Don't know about that... als je die oly lifters ziet op wedstrijd, die liften ook zwaar en staan ripped. Granted,
misschien buiten wedstrijd met spek liften ze nog meer, maar het moet toch mogelijk zijn :D

Nou, die oly jongens in 105+ zijn meestal zeer ruim 105+... zeg 140, 150 kg. Waarom zouden ze dat doen, denk je? ;) In lagere klassen heb je die luxe niet, tenzij je bereid bent een klasse te verhogen.

Nou, die oly jongens in 105+ zijn meestal zeer ruim 105+... zeg 140, 150 kg. Waarom zouden ze dat doen, denk je? ;) In lagere klassen heb je die luxe niet, tenzij je bereid bent een klasse te verhogen.

permabulk omdat cut nie goed is voor kracht. Dat, en een hoop jaren aan liften (bulken)

• #32.913

Dat is dan een beste cut telkens :D

permabulk omdat cut nie goed is voor kracht. Dat, en een hoop jaren aan liften (bulken)

Die luxe heb ik niet :p Dan weeg ik binnen de kortste keren 150kg ofzo :roflol:

---------- Toegevoegd om 07:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

donderdag 18u30 training

30min crosstrainer @ 140 hbpm

vrijdag 04u45 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak

Trainingstijd: 92min
Bodyweight: 98kg

Comments: dacht even een single te doen met die 173 en dan leuk even die 190 te doen. Lang geleden dat ik de bar
nog eens op de safety's heb moeten leggen :o

Untitled.jpg

Hahaha drink ik geen alcohol? :D

Ja dat zeg ik.. Wodka Juice :D

Jammer van je qwats! Pun drink alleen maar sapjes...

Een lifter van die van nature 140 kg is, is vml sterker dan een van 106 kg. Maar als die laatste persoon zou doorbulken tot 140 weet ik niet of ze daarmee perse even sterk worden. Het zou ook kunnen zijn dat die lifters van 106 kg genetisch fucked zijn bij dit systeem van gewichtsklasse indeling.

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Het is dus nu officieel Rob, dat je kracht het raam uit is gevlogen met al dat cutten?

• #32.919

Sippin on gin & juice Snoop?

Jammer van je qwats! Pun drink alleen maar sapjes...

Manjuices? :eek:

Het is dus nu officieel Rob, dat je kracht het raam uit is gevlogen met al dat cutten?

Mijn SQ toch ;) Wacht nou maar even volgende week af. Dan zijn het avond trainingen en triples. Dat gaat me sowieso altijd beter af.

Terug
Naar boven