Fitness Seller

Robke's trainingslog

Kijk je ook series, big R? Moet je Hannibal zeker kijken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.723
Het zat er een keer aan te komen..drugs als pre-workout:roflol: Misschien is 2cb ook wel wat om je cardio door te komen..

• #34.725
Wat series betreft: ben zelf met Narco's begonnen, bevalt goed!
Zou er zeker eens naar kijken :).

• #34.729
Ga je dan tijdens sex tv kijken??

Lijkt me wel geinig zolang je niet van het toestel afdondert :D

Ik moet eens kijken hoe ik dat even via mijn WiFi naar boven kan streamen eigenlijk...

ik download al jaren via nieuwsgroepen - dat streamen hapert af en toe - dus ik blijf bij nieuwsgroepen
stickie/mediaplayertje en hoppa
geen serie is veilig voor mij:D

• #34.735
ik download al jaren via nieuwsgroepen - dat streamen hapert af en toe - dus ik blijf bij nieuwsgroepen

Ik ben daar eigenlijk nooit mee begonnen met die nieuwsgroepen. Zijn vaak ook betalende servers toch? Torrents zijn gratis :)

Ik ben daar mee gestopt omdat vrijwel alle 'nieuwe' films en series offline worden gehaald of er zeer ingewikkelde constructies worden bedacht om dit te omzeilen.
Andere constructies als torrents waarbij je ook upload doe ik heel soms met een extra betaal service die mij volledig anoniem maakt. Geen zin om later nog een boete te krijgen wanneer ze je ip achterhalen voor het uploaden van films/series.

• #34.740
Terug
Naar boven