XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.767
Haha. Ja dat had ik gezien. Maar in de real world ben je nou toch ook niet echt een spierbundel. Zelfs ik niet :(

Jij echt wel, mafkees! Hoeveel grotere gasten lopen er nou rond in België... niet veel, want vroeg of laat worden die in de gym gevraagd een plasje te doen voor oom agent en is het weer klaar met de Celltech :D

Mijn definitie van spierbundel is als andere mensen erover beginnen. En dat heb ik toch regelmatig op verjaardagen, zakelijke afspraken, etc. Raar maar waar :D

lekkere workout robbie

• #34.770
Jij echt wel, mafkees! Hoeveel grotere gasten lopen er nou rond in België... niet veel, want vroeg of laat worden die in de gym gevraagd een plasje te doen voor oom agent en is het weer klaar met de Celltech :D

Mijn definitie van spierbundel is als andere mensen erover beginnen. En dat heb ik toch regelmatig op verjaardagen, zakelijke afspraken, etc. Raar maar waar :D

Haha. Ja nou, zo zie ik het alleszins niet :p En over mij spreekt nooit iemand :( Of het moet zijn over iets wat ik mispeuterd heb :D

Thanks!

• #34.772
Flinke verkoudheid te pakken zo te zien. Desondanks weer een lekkere training.
Dit weekend weer flink aan de cardio?

• #34.774
Flinke verkoudheid te pakken zo te zien. Desondanks weer een lekkere training.
Dit weekend weer flink aan de cardio?

Vanavond nog SQ & sumo DL. En dan idd, 2 sessies ochtend cardio van 45min. En een tripje naar de dierentuin. Zondag wat tuinwerken nog.

Succes bij dokkie!

Nondedju wat voor tuin heb jij wel niet? Je bent al flink wat weken in de tuin aan het klussen is het niet? :D

• #34.778
helpt je vrouw je nooit?

• #34.780

Tuurlijk wel. En de zoon ook :) Maar het blijjft een tieves werk ieder jaar rond deze tijd. En dan heb ik ook nog een kanjer van een boom die ik
eigenlijk zou moeten uitdoen. Maarja. Daar heb ik nou nog even geen zin in :)

Terug
Naar boven