Mieshka
Cool Novice
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het zit er nog steeds 
De man die begin november het hele bedrijf met de broekhoest besmette...... ik weet niet of dat helpt.
Beterschap!
Lijkt voorbij nu. Beetje last nog maar vanavond toch maar trainenGelukkig lijkt het over te zijn Rob!! Hopelijk blijft vandaag ook zo goed verlopen..
Wat staat er op de planning qua training?
Benchen op triples en nog wat klein grut erbij
Dus ja, deze week 4 dagen na mekaar trainen maar 
Een kijken hoe ver ik raak op de bench met 140.
Het borrelt nog flink in mijn buik. Maar ub moet wel lukkenEen kijken hoe ver ik raak op de bench met 140.
Pull ups moeten wel makkelijker zijn gezien ik helemaal leeg gescheten ben![]()

als je tijdens de pulls ups moet schijten telt dat dan gewoon mee met reps of is dat dan een dropset![]()

Volgens mij telt het als een legit rep. Of het moet echt uit je broek lopen![]()
Ik denk dat je dat het eerst merkt bij cardio activiteiten. Maar als het extreem is gaat alles natuurlijk beroerd.Als je veel vocht kwijt bent door diarree gaat trainen echt kut, geloof mij.

Als je veel vocht kwijt bent door diarree gaat trainen echt kut, geloof mij.
Mooi, lekker wat ijzer verzetten. Na de eerste training voel ik mij altijd meteen niet meer zo suf.

Ik denk dat je dat het eerst merkt bij cardio activiteiten. Maar als het extreem is gaat alles natuurlijk beroerd.

Mark Bell zei:the most important thing in deadlift is to try not to poop your pants
deadliften is altijd een leuke oefening als je last van je maag en darmen hebt![]()
true story!