- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Een vial GH (10iu) is toch ook een cheap f**k?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geen idee eerlijk gezegd. Heb er al even niet meer naar gekeken. Vroeger was het stront duur in ieder geval
1 zo'n vial is relatief gezien goedkoper of even kostbaar als een vial test iig.Een kitje is wel wat prijziger ja, maar een kitje bestaat weer uit vials1 zo'n vial is relatief gezien goedkoper of even kostbaar als een vial test iig.

Oh, je hebt de laatste tijd opmerkingen en posts waarvan ik denk, HUH? Dacht dat dat aan je kuur lag.![]()
Zijn niet anders van je gewendDe humor achter provocatie, beledigingen en grofheden word niet altijd gesmaakt. Behalve door wat enkelingen. Mensen die mij kennen herkennen dat bij mij. Anderen misschien niet :-)

Ik was het daar stiekem wel een beetje mee eens..hoewel het enigsinds kortzichtig was...Ik vermoed dat dit over een facebook post ging die nogal wat stof deed opwaaien bij de padvinders en moraalridders :-)
Ik was het daar stiekem wel een beetje mee eens..hoewel het enigsinds kortzichtig was...
Overigens zou ik wel uitkijken met dergelijke postst...ik weet verhalen van mensen die hiervoor smerige boetes hebben gekregen..

Ach ja. Had ik ze maar van begins af aan moeten doen. Maar die 250 komt er nog. No matter what or
Volgende blast pak je toch easy 250 dl?
80mg dbol
1050 tren ace
1500 testo
monsterstrenght