MuscleMeat

Robke's trainingslog

Jij wil je eigen tekortkomingen alleen goed praten :trollface:

In b4 niet natty
In b4 natural max
In b4 fatty
Nee, dat is niet wat ik probeer. Overigens heb ik een 300+ Wilks, dus ik klaag niet.

Maar het klinkt gewoon best logisch dat het in verhouding net zo sterk is om 75kg te benchen bij 50kg lichaamsgewicht als 150kg bij 100kg lichaamsgewicht (uitgaande van een zelfde vetpercentage en dus groot verschil in lengte)..

Zo werden er op de meet deadlifts getrokken van 260+ kg..maar 260kg zou voor mij 3.2xBw zijn..is mijn 225kg dan ineens slap (2.8xbw)?

Nee, dat is niet wat ik probeer. Overigens heb ik een 300+ Wilks, dus ik klaag niet.

Maar het klinkt gewoon best logisch dat het in verhouding net zo sterk is om 75kg te benchen bij 50kg lichaamsgewicht als 150kg bij 100kg lichaamsgewicht (uitgaande van een zelfde vetpercentage en dus groot verschil in lengte)..

Zo werden er op de meet deadlifts getrokken van 260+ kg..maar 260kg zou voor mij 3.2xBw zijn..is mijn 225kg dan ineens slap (2.8xbw)?

Manmanman, kansloos dit.

Mensen die korter zijn hebben vaak ook kortere ledematen en dus kortere ROM dus die redenatie gaat dan ook weer niet op. Je kunt dan zo veel variabelen gaan verzinnen dat het onbegonnen werk is. Ergo: wilks

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.464

Zijn er nou al filmpjes van je SQ? En de rest? :trollface:

Jezelf sterk vinden en sterk zijn in competitie verband is nog wel wat verschil ja. Jouw lifts zijn zeker sterk. Voor veel mensen zelfs.
Zijn ze daarom objectief in wedstrijd verband sterk? Toch niet zo dan :)

Mensen die korter zijn hebben vaak ook kortere ledematen en dus kortere ROM dus die redenatie gaat dan ook weer niet op. Je kunt dan zo veel variabelen gaan verzinnen dat het onbegonnen werk is. Ergo: wilks

dit, en wilks telt alleen op totaal.
als je onderlinge lifts gaat vergelijken met wilks kom je dan nog steeds niet goed uit.

een lichtere lifter zal dan een hogere wilks halen op de deadlift en lager op squat+bench

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.472
Pillz is een cheap sl*t hoor robbie <3

Terug
Naar boven